استفاده از هوش مصنوعی در گوشی گلکسی S24 هزینه‌ای خواهد داشت

S24.JPG

بدون شک، به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد هوش مصنوعی مولد را به گوشی پرچمدار خود یعنی گلکسی S24 اضافه کند. بر اساس شایعات جدید، این شرکت ممکن است این ویژگی‌ها را از طریق یک سرویس پولی ارائه دهد.

امکان استفاده از هوش مصنوعی مولد در گوشی گلکسی S24، حتی زمانی که به اینترنت متصل نیستید، یکی از امکاناتی است که این ویژگی ارائه خواهد کرد.

به نظر می‌رسد هوش مصنوعی در گوشی گلکسی S24 به صورت پولی در دسترس خواهد بود. فناوری که ویژگی‌های هوش مصنوعی مولد را به این گوشی معرفی می‌کند، قبلاً معرفی شده است. چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 از کوالکام که ماه گذشته معرفی شد، این قابلیت را به گلکسی S24 می‌دهد. تراشه اگزینوس 2400 سامسونگ نیز بیشتر بر روی هوش مصنوعی مولد تمرکز دارد.

AH-Samsung-logo-2023

شایعات نشان می‌دهد که سامسونگ قصد دارد این ویژگی‌ها را از طریق یک سرویس اشتراکی ارائه دهد، اما جزئیات دقیق این سرویس هنوز مشخص نیست. احتمالا این سرویس از بین سایر سرویس‌های اشتراکی ارائه شده توسط این شرکت، بی‌نتیجه‌ترین خواهد بود.

در حال حاضر، هیچ دلیل قطعی برای حمایت از این شایعه وجود ندارد. اعمال هزینه‌های بالایی برای ویژگی‌های هوش مصنوعی بر روی دستگاه‌ها برای شرکت‌های دیگر نیز چالش‌برانگیز است، به‌خصوص زمانی که این فناوری هنوز به اندازه کافی محبوب نشده است و باید زمان زیادی صرف آموزش کاربران بشود تا بتوانند از این امکانات بهره‌مند شوند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: sammobile

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر