سری گلکسی S24 سامسونگ می‌توانند 7 سال به‌روزرسانی نرم‌افزاری دریافت کنند

samsung.jpg

در اکتبر 2023، گوگل اعلام کرد که گوشی‌های هوشمند سری پیکسل 8 این شرکت به‌روزرسانی‌های 7 ساله اندروید را دریافت خواهند کرد.

این تصمیم در بازار گوشی‌های هوشمند، بی‌سابقه بود و حتی از تعهدات 5 ساله اپل برای آیفون و آیپد فراتر رفت. اخبار اخیر نشان می‌دهد که سامسونگ نیز احتمالاً به این پیشرفت توجه کرده و سری گلکسی S24 در آینده ممکن است 7 سال آپدیت نرم‌افزاری را دریافت کند.

البته، گزارشات تأییدنشده نشان می‌دهد که این بروزرسانی‌ها فقط به به‌روزرسانی‌های امنیتی محدود نخواهد شد یا شامل مجموعه کامل ویژگی‌های اندروید و One UI نیز خواهد بود. با این حال، امیدواریم که شامل هر دوی این موارد باشد.

سامسونگ قرار است در تاریخ 27 دی (17 ژانویه) سری گلکسی S24 را به‌طور رسمی معرفی کند. با نزدیک‌شدن به تاریخ عرضه، اطلاعات بیشتری در مورد برنامه‌ آپدیت نرم‌افزاری گلکسی S24 منتشر خواهد شد.

Samsung-Galaxy-S24-Ultra-renders

سری جدید گلکسی S24 سامسونگ به‌طور کلی ارتقا یافته است. این سری با صفحه‌نمایش 120 هرتزی AMOLED شروع به تغییرات کرده و با پنل 6.2 اینچی FHD+ و تراشه اگزینوس 2400 (در برخی مناطق اسنپدراگون 8 نسل 3) برخوردار است. مدل پلاس نیز با صفحه نمایش بزرگتر 6.7 اینچی QHD+ و گزینه‌های تراشه‌های مشابه عرضه خواهد شد. هر دو دستگاه میزبان دوربین سه‌گانه (50 مگاپیکسل اصلی، 12 مگاپیکسل فوق‌عریض، 10 مگاپیکسل تله‌فوتو) و شارژ بی‌سیم 25 واتی و 15 واتی مشترک هستند.

در مدل اولترا، با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3، صفحه‌نمایش 6.8 اینچی QHD+ و سیستم دوربین چهارگانه با سنسور 200 مگاپیکسلی روانه بازار خواهد شد. این گوشی دارای یک لنز تله‌فوتو پریسکوپ 50 مگاپیکسلی، یک قلم S Pen و باتری بزرگتر 5000 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سیمی 45 واتی است. هر سه مدل دارای گوریلا گلس ویکتوس، گواهی IP68 مقاومت در برابر آب و پشتیبانی از سامسونگ DeX هستند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gizmochina.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر