توانایی ترجمه تماس‌های گلکسی S24 با استفاده از هوش مصنوعی به گوشی‌های دیگر گسترش می‌یابد

S24.JPG

در حال حاضر، سامسونگ به هوش مصنوعی متمرکز شده و ماه گذشته هوش مصنوعی مولد "سامسونگ گاوس" را معرفی کرده است که قابلیت نوشتن متن، کدنویسی و خلق تصویر را دارد.

همچنین، می‌دانیم که گوشی‌های سری گلکسی S24 با ویژگی‌های هوش مصنوعی متنوع عرضه خواهند شد، از جمله توانایی ترجمه تماس‌های تلفنی. گزارش جدیدی درباره توانایی ترجمه هم‌زمان تماس‌های S24 منتشر شده که نشان می‌دهد این ویژگی برخی از گوشی‌های دیگر نیز احتمالاً آن را پشتیبانی خواهند کرد.

براساس گزارش Nikkei Asia، قابلیت ترجمه تماس با هوش مصنوعی گلکسی S24 ابتدا با پشتیبانی از زبان‌های اسپانیایی و انگلیسی در دسترس قرار خواهد گرفت و سپس، زبان‌هایی مانند کره‌ای و ژاپنی نیز به آن اضافه خواهند شد.

ترجمه تماس‌ها با هوش مصنوعی در گلکسی S24

Galaxy-S24

گزارش اعلام کرده که این ویژگی جدید همچنین برای گوشی‌های غیرسامسونگ کار خواهد کرد. با این حال، اگر کاربر از گلکسی S24 استفاده کند و فرد مقابل گوشی غیرسامسونگی داشته باشد، همچنان می‌توان از این قابلیت استفاده کرد. این پشتیبانی از قابلیت به نظر معقول می‌آید زیرا محدود کردن آن به گوشی‌های سامسونگ برای این شرکت بهینه نیست.

امکان ترجمه هم‌زمان تماس‌ها تنها یکی از ویژگی‌های هوش مصنوعی نیست که به گوشی‌های سری گلکسی S24 افزوده خواهد شد. سامسونگ نیز روی ویژگی‌های دیگری کار می‌کند که به کاربران در ارتقاء تجربه گوشی‌های خود کمک می‌کند. البته هنوز جزئیات دقیق این ویژگی‌ها مشخص نشده‌اند.

گوشی‌های سری گلکسی S24 سامسونگ احتمالاً در ماه آینده میلادی و در روز 17 ژانویه (27 دی‌ماه) معرفی خواهند شد. در گزارش‌های مختلف تاکنون به مشخصات این دستگاه‌ها اشاره شده است. همچنین قیمت گوشی‌های سری گلکسی S24 که به تازگی فاش شده، نشان می‌دهد که سامسونگ قصد دارد قیمت پرچمداران آینده خود را کاهش دهد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: nikkei.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر