بیکسبی در کنار گلکسی AI به حیاتش ادامه می‌دهد

s24 bixby.jpg

سامسونگ اطلاع داده است که با معرفی Galaxy AI، بیکسبی از دور حذف نخواهد شد. این شرکت اعلام کرده است که Galaxy AI به عنوان یک دستیار هوش مصنوعی جدید به همراه بیکسبی با همزیستی و تکمیل یکدیگر خدمت خواهند کرد.

در مراسم گلکسی آنپکد امروز، Galaxy AI به عنوان ورود به دوره جدید گوشی‌های هوش مصنوعی معرفی شد. این دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی از گوگل کلاد و مدل زبانی جمنای پرو بهره‌مند شده و انواع کاربردهایی از جمله پاسخ به سوالات، ویرایش تصاویر، خلاصه کردن متن‌ها و خلاقیت بدون محدودیت را برای کاربران گلکسی S24 فراهم می‌کند.

اگرچه با آمدن Galaxy AI، نقش بیکسبی کمی کاهش یافته است، اما سامسونگ اظهار داشته که بیکسبی همچنان فعال خواهد بود و با Galaxy AI هماهنگی خواهد داشت. به عبارت دیگر، سامسونگ تصمیم دارد بیکسبی را به‌عنوان یک جزء از دستیار هوش مصنوعی جدید در نظر بگیرد و به توسعه آن ادامه دهد.

bixby.jpg

در نشست مطبوعاتی درباره‌ی آینده‌ی بیکسبی، سامسونگ اعلام کرده که بیکسبی همچنان در حال فعالیت است و با Galaxy AI هماهنگی دارد و به توسعه خود ادامه می‌دهد. این شرکت از نقش محوری که هوش مصنوعی در همکاری SmartThings و بیکسبی ایفا می‌کند نیز سخن گفته و اظهار کرده که بیکسبی به طور خودکار می‌تواند دستورات را با توجه به مکان کاربر و فعالیت‌های انجام شده به دستگاه‌های مناسب‌تر هدایت کند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: androidauthority.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر