سامسونگ دعوتنامه‌ی رویداد آنپکد ۲۰ مرداد را منتشر کرد

Untitled-1.jpg

در ساعات ابتدایی امروز کمپانی سامسونگ به صورت رسمی اعلام کرد که مراسم آنپکد امسال در تاریخ 11 آگوست که مصادف با 20 مرداد ماه است و در ساعت 18:30 به وقت ایران برگزار خواهد شد. قطعا شما نیز می‌دانید که قرار است در این مراسم از نسل جدید گوشی‌های تاشوی خود یعنی گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ رونمایی شود و ساعت هوشمند گلکسی واچ 4 نیز پا به میدان خواهد گذاشت.

بدون شک تمام توجه‌ها به سراغ دو گوشی تاشو سامسونگ خواهد رفت اما در کنار این دو گوشی، باید انتظار معرفی مدل‌های جدید ساعت‌های هوشمند سامسونگ را هم داشته باشیم که قرار است برای اولین بار از نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل Wear OS گوگل بهره ببرد و رونمایی شود. براساس رندرهایی که تا به امروز منتشر شده است، گلکسی زد فولد 3 بسیار شبیه به نسل قبلی خود خواهد بود و تغییرات کوچکی در آن به وجود آمده است و همچنین از قلم S Pen هم پشتیبانی می‌کند.

August-11-Unpacked-2.jpg
-

در رابطه با گلکسی زد فلیپ 3 نیز باید گفت که مهم‌ترین تغییر این محصول مربوط به بزرگ‌تر شدن نمایشگر بیرونی بیرونی است تا کاربران دیگر با یک نمایشگر کوچک سروکار نداشته باشند. از روز اول که گوشی‌های تاشو سامسونگ معرفی شد این کمپانی از شیشه‌ی محافظ فوق نازک (UTG) برای نمایشگر استفاده کرده است، تا به امروز دوام این شیشه بسیار بالا رفته ولی همچنان ضعف‌هایی در این بخش دیده می‌شود. باید ببینیم سامسونگ این بار برای افزایش دوام این گوشی‌ها چه اقداماتی را انجام داده است.

از طرف دیگر برای ساعت‌های هوشمند سامسونگ هم باید بگوییم که بعد از چندین سال بار دیگر به بهره‌گیری از پلتفرم گوگل روی می‌آورند. سامسونگ طی این سال‌ها از سیستم‌عامل اختصاصی تایزن استفاده می‌کرد که نسبت به Wear OS مزایای مختلفی را ارائه می‌داد ولی در زمینه‌ی تنوع اپلیکیشن‌ها حرف چندانی برای گفتن نداشت. حالا گوگل و سامسونگ به طور مشترک نسل جدید پلتفرم Wear OS را توسعه داده‌اند و باید ببینیم این سیستم‌عامل جدید می‌تواند کاربران ساعت‌های سامسونگ را راضی نگه دارد یا نه.

August-11-Unpacked-3.jpg
-

همچنین بر اساس اطلاعات فاش شده، گلکسی واچ ۴ از حاشیه‌ی چرخان بهره می‌برد و گلکسی واچ اکتیو ۴ بدون این مشخصه راهی بازار خواهد شد. در ضمن در رویداد آنپکد ۲۰ مرداد سامسونگ احتمالا شاهد معرفی نسل جدید هدفون بی‌سیم گلکسی بادز هم خواهیم بود. در هر صورت حدود ۲۰ روز دیگر این مراسم برگزار می‌شود و تا آن زمان بدون شک جزئیات بیشتری از این محصولات فاش خواهد شد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: Sam Mobile

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر