گلکسی فیت ۳ سامسونگ رونمایی شد؛ رقیب شیائومی بند با شارژدهی ۱۳ روزه

Untitled-1 (2).jpg

آخرین مچ‌بند هوشمند سامسونگ، گلکسی فیت ۳، با نمایشگر نسبتاً بزرگ اولد و زندگی باتری ۱۳ روزه معرفی شده است. پس از شایعه‌های فراوان، سامسونگ در نهایت اعلام کرده است که این مچ‌بند هوشمند به عنوان جایگزین گلکسی فیت ۲ عرضه خواهد شد که در سال ۲۰۲۰ معرفی شده بود.

گلکسی فیت ۳ با بهبودهای مختلف نسبت به نسل قبلی، به عنوان یک رقیب مستقیم برای یکی از بهترین مچ بندها، یعنی شیائومی بند ۸، شناخته می‌شود. سامسونگ اعلام کرده است که نمایشگر گلکسی فیت ۳ حدود ۴۵ درصد بزرگ‌تر از نسل قبلی است و این دستگاه پوشیدنی دارای قابلیت‌های سلامتی‌محور بیشتری می‌باشد.

نمایشگر ۱٫۵۷ اینچ تمام‌رنگی اولد گلکسی فیت ۳، به بدنه‌ی آلومینیومی با گواهی IP68 و 5ATM برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب مجهز است. بند سیلیکونی این ساعت نیز به‌سادگی قابل جداشدن است تا تعویض آن سریع و آسان باشد.

این مچ‌بند هوشمند از حسگرهای شتاب‌سنج، ژیروسکوپ و ضربان قلب برخوردار است و به کاربران امکان می‌دهد بر روی فعالیت‌های ورزشی، تناسب اندام و سطح استرس نظارت کنند. تمامی داده‌های جمع‌آوری‌شده از طریق گلکسی فیت ۳ با استفاده از اپلیکیشن Samsung Health در گوشی‌های سامسونگ یا سایر گوشی‌ها همگام‌سازی خواهد شد. این مچ‌بند هوشمند دارای GPS نمی‌باشد.

samsung-galaxy-fit-3-all-color

گلکسی فیت ۳ بیش‌از ۱۰۰ واچ‌فیس مختلف دارد که از طریق اپلیکیشن Galaxy Wearable قابل دسترسی هستند. از گلکسی فیت ۳ می‌توان به‌عنوان شاتر دوربین گوشی یا ابزاری برای کنترل پخش موسیقی نیز استفاده کرد. امکان مکان‌یابی گوشی نیز از طریق گلکسی فیت ۳ فراهم است.

سامسونگ ادعا می‌کند که گلکسی فیت ۳ به قابلیت تماس اضطراری Emergency SOS و تشخیص سقوط مجهز است. در این مچ‌بند هوشمند، میکروفون و اسپیکر وجود ندارد، بنابراین امکان پاسخ به تماس‌ها از طریق گلکسی فیت ۳ وجود ندارد.

سامسونگ اعلام کرده است که گلکسی فیت ۳ با یک بار شارژ، تا ۱۳ روز دوام می‌آورد. این مچ‌بند تناسب اندام در رنگ‌های خاکستری، نقره‌ای و رزگلد عرضه خواهد شد. گلکسی فیت ۳ در تاریخ ۲۳ فوریه‌ی ۲۰۲۴ (۴ اسفند ۱۴۰۲) در بازار‌های آسیا، آمریکای مرکزی، اروپا و آمریکای جنوبی به فروش می‌رسد. تاکنون، سامسونگ قیمت این مچ‌بند جدید را اعلام نکرده است و بنابراین قیمت آن نسبت به ساعت هوشمند گلکسی واچ مشخص نیست.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر