گلکسی S20 فن ادیشن با قیمت پایین‌تر دوباره راهی بازار شد

s2fe2022.jpg

در سال 2020 گوشی گلکسی S20 فن ادیشن مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت و توانست فروش بسیار خوبی را تجربه کند. چند ماه پیش نیز این کمپانی کره‌ای از نسل بعدی این گوشی یعنی گلکسی S21 فن ادیشن رونمایی کرد.

اکنون گزارشاتی منتشر شده است که خبر از این دارد که سامسونگ گلکسی S20 فن ادیشن جدیدی به عنوان مدل ۲۰۲۲ راهی بازار کره‌ جنوبی کرده است. اما برای افرادی که فکر می‌کنند این گوشی با تغییراتی نسبت به مدل اصلی روبرو شده، باید بگوییم که هیچ تفاوتی با مدل عرضه شده در سال ۲۰۲۰ ندارد و صرفا فقط ۲۰۲۲ به نام آن اضافه شده است.

این یعنی با مشخصات فنی قبلی مانند اسنپدراگون ۸۶۵، ۶ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی روبه‌رو خواهیم بود. در پنل جلوی این دستگاه یک صفحه نمایش 6.5 اینچی وجود دارد که با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز انجام وظیفه می‌کند و در پنل پشتی هم دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی دیده می‌شود.

1649153099_Samsung-Galaxy-S20-FE-2022-the-best-seller-signs-its-return.jpeg
-

کاربران در کشور کره جنوبی می‌توانند با پرداخت 577 دلار این گوشی را خریداری کنند که البته 165 دلار کمتر از نسخه 2020 یا همان نسخه اصلی در دسترس است. هنوز گفته نشده که آیا سامسونگ می‌خواهد این دستگاه را به کشورهای دیگرهای عرضه کند یا که خیر. البته باید خاطرنشان کنیم همین حالا هم کاربران کشورهای مختلف می‌توانند مدل اصلی را با تخفیف قابل توجه خریداری کنند.

معلوم نیست که سامسونگ از عرضه‌ی دوباره‌ی این گوشی قدیمی چه اهدافی را دنبال می‌کند و سخنگوی این شرکت هم هنوز به سوالات رسانه‌های مختلف واکنشی نشان نداده است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: Android Authority

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر