سامسونگ از گلکسی تب S9 FE با تراشه اگزینوس و گلکسی بادز FE رونمایی کرد

galaxy tab.jpg

سامسونگ بالاخره مدل مقرون‌به‌صرفه‌ی تبلت پرچمدار خود به نام گلکسی تب S9 FE را معرفی کرده است. این تبلت با دو نسخه مختلف با اندازه‌های نمایشگر ۱۰.۹ و ۱۲.۴ اینچی به همراه هدفون بی‌سیم گلکسی بادز FE به بازار عرضه شده است.

سامسونگ در سال‌های گذشته با معرفی مدل‌های FE از گوشی‌های پرچمدار خود موفق به جلب توجه کاربران شده و اکنون با ارائه گلکسی S23 FE به ترکیب متنوعی از محصولات خود، از جمله تبلت گلکسی تب S9 FE و هدفون بی‌سیم گلکسی بادز FE نیز پرداخته است.

گلکسی تب S9 FE در دو نسخه با اندازه‌های نمایشگر ۱۰.۹ و ۱۲.۴ اینچی عرضه شده و هر دو نسخه از این تبلت در ورژن‌های وای‌فای و 5G در دسترس قرار گرفته‌اند. این دستگاه‌ها از نمایشگرهای IPS LCD با وضوح Full HD+ و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز بهره می‌برند.

tab-s9-fe-plus2-

سامسونگ از تکنولوژی تقویت بینایی خود به‌منظور بهبود خوانایی نمایشگر گلکسی تب S9 FE در شرایط نوری محیط‌های خارجی استفاده کرده و همچنین این تبلت دارای دو اسپیکر با پشتیبانی از دالبی اتموس می‌باشد. هر دو نسخه از گلکسی تب S9 FE از گواهی IP68 برخوردار هستند و همچنین با قلم S-Pen ارائه می‌شوند.

گلکسی تب S9 FE از پردازنده اگزینوس ۱۳۸۰ استفاده می‌کند و نسخه‌های معمولی این تبلت دارای ۶ یا ۸ گیگابایت رم و نسخه‌های پلاس آن دارای ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم هستند. هر دو نسخه این تبلت با حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت ارائه می‌شوند و از امکان افزایش حافظه با استفاده از کارت حافظه نیز پشتیبانی می‌کنند.

tab-s9-fe-plus

گلکسی Tab S9 FE از دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید با میدان دید ۱۲۰ درجه و دوربین پشتی ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. در حالی‌که نسخه‌ی پلاس این تبلت از دوربین ۸ مگاپیکسلی اولتراواید پشتی نیز استفاده می‌کند. نسخه‌ی استاندارد این تبلت دارای باتری ۸۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است در حالی‌که نسخه‌ی پلاس از باتری با ظرفیت ۱۰,۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی برخوردار است و هر دو نسخه از شارژ سریع ۴۵ وات پشتیبانی می‌کنند. توجه داشته باشید که شارژر به صورت جداگانه باید تهیه شود.

سری گلکسی تب S9 FE در رنگ‌های مختلفی از جمله نعنایی، نقره‌ای و خاکستری در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. قیمت تبلت سامسونگ گلکسی Tab S9 FE در بازار اروپا از ۵۲۹ دلار شروع می‌شود و نسخه‌ی پایه‌ی Tab S9 FE Plus با برچسب قیمتی ۶۹۹ دلار به فروش می‌رسد. با توجه به مشخصات فنی این محصول، احتمالاً در رده‌ی بهترین تبلت‌های دارای قلم دار در بازار جای خواهد گرفت.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: .samsung.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر