رندرهای جدید از گلکسی Tab S7 Lite 5G فاش شد

گلکسی Tab S7 Lite 5G.jpg

سامسونگ به زودی از تبلت‌های جدیدی از سری Tab S7 رونمایی خواهد کرد که حالا رندرهای جدیدی از این تبلت فاش شده است.

گفته می‌شود که سامسونگ به زودی از سه مدل تبلت گلکسی Tab S7 Lite رونمایی خواهد کرد که شامل مدل وای‌فای (با شماره مدل SM-T730)، مدل 4G (با شماره مدل SM-T735) و مدل 5G (با شماره مدل SM-T736B/SM-T736N) خواهد شد. ماه گذشته بود که رندری از این تبلت در مدل 5G و با رنگ مشکی فاش شده بود. حالا اما تصاویر دیگری از این تبلت همراه با قلم S-Pen و کاور کتابی مانند، فاش شده است.

همانطور که در تصویر می‌بینید، این جدل کتابی مانند دارای دو جایگاه برای قلم S-Pen است که یکی در قسمت داخلی و دیگری کنار دوربین دوگانه‌ی اصلی است. همچنین در سمت راست تبلت، کلید روشن و خاموش و کم و زیاد صدا و در قسمت پایین پورت USB-C و اسپیکر قرار گرفته است. در حاشیه‌ی بالا، گوشه‌ی سمت راست هم دوربین سلفی تعبیه شده است.

رندرهای جدید تبلت گلکسی Tab S7 Lite 5G.jpg
رندرهای جدید تبلت گلکسی Tab S7 Lite 5G -

همانطور که در تصویر می‌بینید، تبلت گلکسی Tab S7 Lite 5G در 5 رنگ مشکی، سرمه‌ای، خاکستری روشن و تیره و صورتی راهی بازار خواهد شد. سامسونگ تا به این لحظه‌ هیچ صحبت رسمی درباره‌ی Galaxy Tab S7 Lite نکرده است اما یک افشاگر معروف گفته است که چنین تبلتی اصلاً وجود نخواهد داشت بلکه Galaxy Tab S7+ Lite تبلت مورد نظر خواهد بود.

به هر ترتیب برای اطلاع از نام و مشخصات این تبلت، باید کمی منتظر بمانیم.

رنگبندی گلکسی Tab S7 Lite 5G.jpg
رنگبندی گلکسی Tab S7 Lite 5G -

اخبار مرتبط:

سامسونگ گلکسی تب S7 و S7 پلاس معرفی شدند

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر