رندرهای جدید گلکسی زد فولد ۳ طراحی لبه‌های تخت آن را نشان می‌دهد

Untitled-1.jpg

کمپانی سامسونگ در این روزها سخت مشغول کار روی گوشی‌های تاشو خود است. هنوز چند ماهی تا زمان رونمایی باقی مانده و با نزدیک شدن به این مراسم، رندرهای غیر رسمی از این دستگاه به اشتراک گذاشته می‌شود. براساس آخرین اخبار و رندر منتشر شده قرار است که گلکسی زد فولد 3 با لبه‌های تخت ارائه شود.

به نظر می‌رسد که کلیت طراحی به مانند نسخه قبل باشد و تغییرات زیادی را شاهد نباشیم، هرچند به نظر می‌رسد از نظر جزئیات طراحی، کاربران باید منتظر تفاوت‌هایی باشند. براساس آن چیزی که رندرهای مفهومی گلکسی زد فولد منتشر شده قرار است لبه‌های تخت را برای این گوشی شاهد باشیم، البته هنوز سامسونگ به صورت رسمی چنین طرح‌هایی را تایید نکرده است.

در تصاویر منتشر شده از پنل پشتی این گوشی تاشو یک دوربین سه‌گانه وجود دارد که سنسورهای آن به صورت عمودی و در گوشه بالا سمت چپ پنل جای گرفته‌اند و به همراه یک فلاش LED خود نمایی می‌کنند. پیش از این نیز به دوربین سه‌گانه این گوشی تاشو اشاره شده بود.

image_2021-06-17_09-33-44.png
-

طراحی لبه‌های نمایشگر این گوشی مانند طراحی گوشی‌های آیفون است و همین ممکن است که برای کاربران جالب باشد. این نکته را نیز توجه داشته باشیم که هنوز چنین طراحی توسط کره‌ای‌ها مورد تایید قرار نگرفته است. معمولا سامسونگ موبایل‌های خود را با لبه تخت راهی باز نمی‌کند و بیشتر گوشی‌های ارائه شده با لبه گرد هستند.

اما رندرهای جدید این خبر را می‌دهد که طراحی گوشی آینده سامسونگ ممکن است که با لبه‌های تخت باشت و از حالت گرد بودن خارج شود. سامسونگ تا به الان سعی کرده تا از طراحی با لبه تخت گوشی‌های موبایل خود فاصله بگیرد اما احتمال دارد که در گوشی گلکسی زد فولد ۳ از این طراحی استفاده کند.

image_2021-06-17_09-33-40.png
-

از آن جایی که سری گلکسی تب S7 نیز دارای لبه‌های تخت است، به نظر می‌رسد غول فناوری مستقر در کره جنوبی در حال کار روی طراحی جدیدی برای دستگاه‌های خود باشد. بنابراین هنوز هم این احتمال وجود دارد که سامسونگ گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۳ خود را به همراه لبه تخت به بازار عرضه کند. با این حال برای اطمینان بیشتر از این موضوع، باید منتظر جزئیات و تصاویر رسمی این گوشی باشیم.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: Gizmochina

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر