گلکسی زد فولد 3 از سه نمایشگر بهره خواهد برد؛ نمایشگر مخفی در لولا

گلکسی زد فولد 3 با سه نمایشگر.jpg

به نظر میرسد که سامسونگ قصد دارد گوشی تاشوی بعدی خود، یعنی گلکسی زد فولد 3 را به نمایشگری مخفی در لولا مجهز کند.

گوشی‌های تاشو مدتی است که در بازار گوشیهای هوشمند جای خود را باز کرده‌اند. سامسونگ هم با گوشی‌های گلکسی فولد و گلکسی زد فولد، در این بازار نقش مهمی را ایفا می‌کند. اما چه انتظاری از گوشی تاشوی بعدی سامسونگ دارید؟ یک قابلیت جدید که احتمالاً در گلکسی زد فولد 3 شاهد آن خواهیم بود، به کار گیری سه نمایشگر است. درواقع با توجه به پتنت جدیدی که از این گوشی منتشر شده گفته می‌شود سامسونگ در این گوشی در بخش لولا یک نمایشگر قرار خواهد داد.

در ماه مارس سال 2019 بود که سامسونگ پتنتی از دستگاهی الکترونیکی با نشانگر را ارائه و در تاریخ 1 اکتبر 2020 این پتنت 44 صفحه‌ای منتشر شد. در این پتنت از گوشی گلکسی فولد برای نمایش بهتر تکنولوژی جدید استفاده شده بود. با این حال هنوز مشخص نیست که آیا واقعا سامسونگ در گلکسی زد فولد 3 از این نوع طراحی بهره خواهد برد یا خیر. اما چیزی که می‌دانیم این است که سامسونگ به دنبال استفاده از تکنولوژی‌های جدید و بهبود گوشی‌های تاشو است تا بتواند تجربه‌ی کاربران از این گوشی‌ها را ارتقا دهد. حتی اخباری درباره حذف گوشی‌های سری نوت سامسونگ به گوش می‌رسد که گفته می‌شود احتمالا گوشی‌های تاشو جایگزین این سری از گوشی‌ها خواهند شد. اگر این اتفاق بیفتد، بدون شک گلکسی زد فولد 3 با قلم Spen راهی بازار خواهد شد. در این جا بد نیست اشاره کنیم که گزارشات مختلف نشان می‌دهد که گلکسی نوت 21 احتمالا آخرین گوشی سامسونگ از سری نوت خواهد بود.

galaxy-z-fold-3.jpg
-

به هر ترتیب سامسونگ در حال حاضر موفق شده است که سه گوشی تاشو را روانه بازار کند و در این زمینه هم بهتر از همه‌ی کمپانی‌ها عمل کرده است. بنابراین انتظار داریم که این روند ادامه دار باشد و باز هم شاهد معرفی گوشی‌های تاشوی جدید از سامسونگ باشیم.

بنا به گزارشات، احتمالا در ماه فوریه 2021، یعنی در بهمن ماه 99، در کنار گوشی‌های گلکسی S21، شاهد معرفی گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ 2 باشیم. معرفی گلکسی زد فولد 3 سامسونگ اما به نیمه‌ی دوم سال 2021 موکول خواهد شد.

گلکسی زد فولد 3.jpg
گلکسی زد فولد 3 -

اخبار مرتبط:

گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۲ ۵G رونمایی شد

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: letsgodigital


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر