حرکت معکوس سامسونگ؛ با وجود کمبود تراشه، گوشی‌های تاشو سامسونگ زودتر از انتظار معرفی می‌شوند

معرفی گوشی‌های تاشو سامسونگ زودتر از انتظار.jpg

با وجود مشکل کمبود تراشه در سراسر دنیا، به نظر می‌رسد که سامسونگ تصمیم گرفته باشد زودتر از انتظار از گوشی‌های تاشوی خود رونمایی کند.

این روزها اخبار زیادی درباره‌ی مشکل کمبود تراشه به گوش می‌رسد. با این حال به نظر می‌رسد که این مسئله روی سامسونگ تأثیر نداشته و این کمپانی قصد دارد گوشی‌های تاشو خود را حتی زودتر از زمان مورد انتظار رونمایی کند. درواقع انتظار داریم که سامسونگ در ماه تیر و مرداد، گوشی‌های تاشوی جدید خود با نام‌های گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 2 را معرفی کند.

درباره‌ی گلکسی زد فولد 3 به اطلاعاتی همچون نمایشگر داخلی 7.5 اینچی، نمایشگر خارجی 6.2 اینچی و باتری 4380 میلی آمپر ساعتی اشاره شده است که کمتر از ظرفیت باتری است که در مدل‌های قبلی این گوشی استفاده شده بود. همان‌طور که می‌دانید مدت‌هاست که شایعات بسیاری را درباره‌ی این گوشی‌ و تصمیم سامسونگ برای حذف سری نوت می‌شنیدیم. درواقع گفته می‌شد که گلکسی زد فولد 3 سامسونگ به قلم Spen مجهز شده و جای سری نوت را پر خواهد کرد. اگرچه تجهیز گلکسی زد فولد 3 به قلم اس پن تقریباً تأیید شده است اما باز هم اخباری درباره‌ی تولید گوشی‌های سری نوت منتشر شده است.

بنا به گزارشات جدید، به نظر می‌رسد که تصمیم سامسونگ برای کاهش ظرفیت باتری درباره‌ی گلکسی زد فلیپ 2 هم مشابه باشد و در این گوشی شاهد به کارگیری یک باتری 3200 میلی آمپر ساعتی باشیم. این در حالی است که در مدل قبلی این گوشی شاهد استفاده از یک باتری 3300 میلی آمپر ساعتی بودیم.

به هر ترتیب حالا باید منتظر باشیم تا ببینیم که آیا واقعاً سامسونگ زودتر از انتظار ما از دو گوشی تاشوی خود رونمایی می‌کند یا نه.

اخبار مرتبط:

بهترین گوشی های تاشو 2020

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: androidauthority


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

hamed

سه‌شنبه, 24 فروردین 1400

از قدیم گفتن بهترین دفاع حمله است

پاسخ

ثبت نظر