سامسونگ در سال ۲۰۲۱ حدود ۳۰۰ میلیون گوشی تولید کرده است

میزان فروش سامسونگ.jpg

یکی از رسانه‌های خبری کره‌ای، گزارشی منتشر کرده و خبر از تولید 300 میلیونی گوشی هوشمند در سال 2021 توسط کمپانی سامسونگ داده است. به گفته این منبع آگاه 238.88 میلیون دستگاه توسط خود کمپانی سامسونگ ساخته و به بازار عرضه شده و بیش از 60 میلیون دستگاه نیز توسط شرکا این کمپانی تولید شده است.

خبرگزاری کره‌ای The Elec بعد از انتشار این خبر اعلام کرده؛ کمتر از 300 میلیون دستگاه موبایل توسط این شرکت به فروش رسیده، چرا که معمولا عرضه گوشی‌های هوشمند دو تا سه ماه بعد از ساخت، انجام خواهد شد.

براساس آمارهای منتشر شده، کمپانی سامسونگ حدود 20 میلیون دستگاه در سری پرچمداران گلکسی S21 فروخته و آنچنان تفاوتی در میزان فروش این پرچمدار و نسل قبلی خود یعنی گلکسی اس 20 ندارد. این میزان فروش پرچمداران سامسونگ در دو سال گذشته به شکلی بوده که طی سال‌های گذشته حدود ۳۵ تا ۴۰ میلیون واحد از گوشی‌های سری گلکسی S به فروش می‌رسیدند.

Samsung-Phones-1.jpg
-

مدیران سامسونگ بر این باور هستند اگر مشکلات تولید در کارخانه‌های این شرکت در ویتنام به وجود نمی‌آمد، آن‌ها می‌توانستند شمار بیشتری از گوشی‌های سری S21 را تولید کنند. سامسونگ همچنین توجه ویژه‌ای به گوشی‌های سری گلکسی A و گلکسی M نشان داده و این گوشی‌ها بیشتر آمار فروش را در بر می‌گیرند. سامسونگ قصد دارد در سال ۲۰۲۲ حدود ۳۳۴ میلیون گوشی تولید کند که باید ببینیم این هدف عملی می‌شود یا نه.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: The Elec

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر