تا 17 مارس از تمام گوشی‌های جدید سری گلکسی A رونمایی می‌شود

گلکسی.jpg

سامسونگ با پوستر تبلیغاتی که منتشر کرده خبر داده تا 17 مارس سال جاری میلادی از تمامی گوشی‌‌های جدید سری گلکسی Aرونمایی خواهد کرد.

یکی از افشاگران خوش نام و نزدیک به کمپانی سامسونگ از این کمپانی پوستر تبلیغاتی منتشر کرده که نشان می‌دهد تا 17 مارس رویداد Galaxy A را برگزار و گوشی(های) جدید این سری رونمایی خواهند شد.

جی‌اس‌ام آرنا در گزارشی اعلام کرده که نام گوشی‌ یا گوشی‌های هوشمند آینده هنوز منتشر نشده است؛ اما حرف A در سبک‌های مختلف نشان داده شده‌اند که یکی از آن‌ها به مقاومت دربرابر آب اشاره می‌کند.

teaser.webp
-

سال گذشته در همین تاریخ، سامسونگ گلکسی A52 و گلکسی A52 5G و گلکسی A72 را معرفی کرد؛ بنابراین، انتظار داریم این شرکت کره‌ای گلکسی A53 و گلکسی A73 را که مدتی است درباره‌ی آن‌ها خبرهای زیادی می‌شنویم، پنجشنبه‌ی این هفته (۲۶ اسفند) رونمایی کند.

سامسنگ هنوز هیچ خبر رسمی برای رویداد Galaxy Aاعلام نکرده و از همین رو انتظار می‌رود که این شرکت هر آن به‌طور رسمی برگزاری آن را اطلاع دهد.

منبع خبر: GSMArena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر