گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ در کره جنوبی با استقبال گسترده روبه‌رو شده‌اند

Untitled-1.jpg

کمپانی سامسونگ تقریبا یک هفته پیش از گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ رونمایی کرد و قرار است که آخر هفته این دستگاه‌ها را به بازار عرضه شود. وب‌سایت Korea Herald در گزارشی کامل آمار خرید این دستگاه‌ها در کره‌جنوبی منتشر کرده که برای این شرکت آمار فوق‌العاده‌ای به ثبت رسیده و سامسونگ توانسته بیش ‌از 450 هزار سفارش را ثبت کرده است.

به نظر می‌رسد اینگونه که آمار به ما می‌گوید، این تعداد پیش‌خرید تا 600 هزار واحد برسد و و اگر گوشی‌های ارائه شده برای اپراتورهای مخابراتی هم در نظر بگیریم، احتمالا آمار ۸۰۰ هزار واحدی ثبت می‌شود.

باید به این نکته توجه داشت که در سال گذشته فقط 80 هزار گلکسی زد فولد 2 در کره پیش خرید شد. اگر بخواهیم به این موضوع از طرفی دیگر نگاه کنیم این آمار خرید تقریبا دو برابر گلکسی S21 و ۱٫۵ برابر سری گلکسی نوت ۲۰ است و این در نوع خود برای گوشی‌های تاشوی سامسونگ یک رکورد محصوب می‌شود.

Galaxy-Z-Flip3-2.jpg
-

گویا مشتریان جوان علاقه‌ی زیادی به این دو گوشی جذاب نشان داده‌اند و بر اساس تحقیق‌های صورت گرفته، حدود ۴۹ درصد از سفارش‌های این دو گوشی از طرف مشتریان بیست تا چهل سال صورت گرفته است. در رابطه با این موفقیت می‌توانیم به عوامل متعددی اشاره کنیم ولی اول از همه نباید تبلیغات گسترده‌ی سامسونگ را از قلم بیندازیم و همچنین بدون شک ضد آب بودن این دو گوشی و پشتیبانی گلکسی زد فولد ۳ از قلم S Pen در این استقبال گسترده اثرگذار بوده‌اند.

در این میان، امسال خبری از مدل جدید سری گلکسی نوت نیست و در ضمن گلکسی زد فلیپ ۳ قیمت کمتری نسبت به نسل‌های قبلی دارد. باید ببینیم در بازارهای دیگر کشورها هم کاربران به طور گسترده از این گوشی‌ها استقبال می‌کنند یا نه.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: GSMArena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر