سامسونگ از هدفون بی‌سیم گلکسی بادز ۲ با قابلیت حذف نویز اکتیو رونمایی کرد

Untitled-1.jpg

کمپانی سامسونگ ساعاتی پیش مراسم آنپکد 2021 خود را برگزار کرد و از گوشی‌های تاشو خود و هدفون جدید بیسیمی با نام گلکسی بادز ۲ با قابلیت حذف نویز اکتیو رونمایی کرد.

بالاخره شایعات پایان یافت و سامسونگ با برگزار مراسم آنپکد 2021 در تاریخ 20 مرداد انتظارات را به سر رساند. محصولاتی مانند دو گوشی تاشو، دو ساعت هوشمند و یک هدفون بی‌سیم را شامل می‌شود. در این مطلب به بررسی هدفون بی‌سیم گلکسی بادز ۲ می‌پردازیم که قرار است به عنوان هدفون میان‌رده، در سبد محصولات سامسونگ قرار بگیرد.

یکی از قابلیت‌های مهم این ساعت هوشمند ویژگی حذف نویز اکتیو است که بیشتر در هدفون‌های بالارده و گران‌قیمت مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما سامسونگ این بار خوب عمل کرده و برخلاف تصمیم اپل با یک هدفون میان‌رده این قابلیت را نیز معرفی کرده است. روی هر بادز سه میکروفون تعبیه شده است تا بدین ترتیب وظیفه‌ی حذف نویز به بهترین شکل ممکن صورت بگیرد.

Screenshot-2021-08-11-192054-610x380.jpg
-

درون هر گوشی این هدفون بی‌سیم، یک باتری 61 میلی‌آمپر ساعتی تعبیه شده و در کیس نگه‌دارنده هم یک باتری ۴۷۲ میلی‌آمپر ساعتی قرار دارد. تا به این ترتیب گلکسی بادز ۲ و پرو کاملا شبیه یکدیگر باشند. سامسونگ ادعا کرده که طول عمر شارژدهی این گوشی‌ها با فعال بودن قابلیت حذف نویز پنج ساعت و با خاموش بودن این قابلیت 8 ساعت امکان شارژدهی وجود خواهد داشت. البته کیس نگه‌دارنده‌ی بادز هم به این دو میزان، به ترتیب ۱۳ و ۲۰ ساعت اضافه می‌کند تا نگرانی از این بابت وجود نداشته باشد. پشتیبانی از شارژ سریع هم به احتمال بسیار زیاد در این محصول وجود دارد چون گفته می‌شود شارژ آن به مدت ۵ دقیقه می‌تواند انرژی کافی را برای ۱ ساعت گوش دادن به موسیقی تأمین کند. علاوه بر این‌ها، پشتیبانی از فناوری شارژ بی‌سیم Qi هم در این محصول دیده می‌شود.

Untitled-1-17.jpg
-

گلکسی بادز ۲ از دو درایور در هر باد، یک ووفر ۱۱ میلی‌متری و توییتر ۶٫۵ میلی‌متری بهره می‌برد. بدنه‌ی این محصول شفاف است و از استاندارد IPX7 هم پشتیبانی می‌کند تا بدین ترتیب کاربران با خیال راحت در هوای بارانی بتوانند از آن استفاده کنند. پشتیبانی از بلوتوث نسخه‌ی ۵٫۲ هم به روش بسیار جالبی در این هدفون بی‌سیم وجود دارد به این صورت که دیگر نیازی نیست برای جفت‌سازی با دستگاه مربوطه، هدفون را از کیس خارج کرد.

سامسونگ گلکسی بادز ۲ قرار است در چهار رنگ گرافیتی، بنفش کم‌رنگ، زیتونی و سفید و با قیمت ۱۵۰ دلار در دسترس قرار بگیرد که در این صورت با توجه به قابلیت‌های خوبی که دارد، می‌تواند یکی از ارزشمندترین هدفون‌های بازار لقب بگیرد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: PhoneArena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر