سامسونگ عکسی از گوشی گلکسی اس 21 FE را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد

Untitled-1.jpg

چیزی تا مراسم آنپکد 2021 سامسونگ باقی نمانده است و این شرکت قرار است که پرچمداران جدید خودش را رونمایی کند. امروز این کمپانی کره‌ای به صورت تصادفی عکسی را از گوشی گلکسی اس 21 FE در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده بود.

تنها چند روز دیگر تا مراسم آنپکد 2021 سامسونگ مهلت داریم، قرار است که در این مراسم شاهد معرفی محصولات جدید این غول تکنولوژی باشیم؛ اما ادمین‌های ایسنتاگرامی این شرکت عجله کرده‌اند و عکسی از گلکسی اس 21 FE را که مدتهاست شایعات بسیاری درباره‌اش می‌شنویم، در یک تبلیغات بازگشت به مدرسه منتشر کرده که در کنار ان یک لپ‌‌تاپ گلکسی بوک و ایرفون بی سیم گلکسی بادز پرو نیز دیده می‌شود. ساعتی بعد این پست توسط سامسونگ حذف شد.

sam 1.jpg
-

نکته جالب این است که آخرین شایعات، خبر از احتمال به تعویق افتادن زمان عرضه گلکسی اس 21 FE به ماه اکتبر می‌دهند. این گوشی قرار است با نمایشگر ۶.۴ اینچی سوپر امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، پردازنده‌های اسنپدراگون 888 و یا اکزینوس 2100 و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری عرضه شود.

البته بعید نیست که گوشی نمایش داده شده در عکس، همان گلکسی اس 21 یا اس 21 پلاس به همراه یک رنگ تازه باشد؛ هرچند احتمال این امر چندان زیاد نیست. درباره گوشی گلکسی اس 21 FE چه فکر می‌کنید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: GSMArena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر