چه چیزهایی از گلکسی S21 FE می‌دانیم؟ قاتل پرچمدارن بعدی سامسونگ

Galaxy-S21-FE اصلی.jpg

به دلیل محبوبیت گلکسی S20 FE، سامسونگ قصد دارد تا نسل جدید این گوشی را با نام گلکسی S21 FE رونمایی کند. حالا اخبار و شایعات زیادی درباره‌ی این گوشی فاش شده است. در این مطلب به بررسی هر آنچه درباره‌ی این گوشی می‌دانیم، خواهیم پرداخت.

گلکسی S20 FE یکی از گوشی‌های محبوب و پرطرفدار کنونی است که به دلیل قدرت بالا و قیمت مناسب، حتی به عنوان یکی از قاتلان پرچمداران هم شناخته می‌شود. از این رو عجیب نیست که سامسونگ بخواهد تولید این خانواده را ادامه بدهد. حالا گزارشاتی نشان می‌دهد که سامسونگ طراحی و ساخت نسل بعدی این گوشی، یعنی گلکسی S21 FE را آغاز کرده است. در این بین اخبار و شایعات زیادی درباره‌ی گلکسی S21 FE فاش شده است که تصویر روشنی از این گوشی را برای ما رقم می‌زند. در ادامه با فیسیت همراه باشید تا هر آنچه درباره‌ی این گوشی می‌دانیم را با شما به اشتراک بگذاریم.

پیشنهاد فیسیت: رندرهای گلکسی S21 FE فاش شد؛ قاتل جدیدی برای پرچم‌داران

چه انتظاری از گلکسی S21 FE داریم؟

همان‌طور که در تصاویر فاش شده می‌بینید، ظاهر این گوشی شبیه به اعضای خانواده‌ی گلکسی S21 خواهد بود و گویا در رنگ‌بندی نقره‌ای، صورتی، بنفش، سفید و سبز وارد بازار خواهند شد.

گفته می‌شود که این گوشی با نمایشگر 6.4 یا 6.5 اینچی از نوع AMOLED با رفرش ریت 90 هرتزی راهی بازار خواهد شد اما به نظر می‌رسد که این شایعه چندان درست نباشد زیرا نمایشگر نسل قبلی این گوشی، یعنی گلکسی S20 فن ادیشن، از رفرش ریت 90 هرتزی بهره می‌برد. نمایشگر این گوشی حاشیه‌های بسیار باریکی دارد به طوری که اصلاً به چشم نمی‌آیند. در وسط نمایشگر هم یک حفره‌ی ریز برای قرارگیری دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

Galaxy-S21-FE-3.jpg
گلکسی S21 FE - رندرهای فاش شده -

تا به این لحظه به نظر می‌رسد که گلکسی S21 FE به دوربین اصلی سه گانه مجهز شود اما درباره‌ی مشخصات این دوربین هنوز اطلاعاتی در دست نیست. از طرفی اطلاعات دقیقی درباره‌ی پردازنده‌ی این گوشی هم در دست نیست اما انتظار می‌رود که شاهد به کارگیری پردازنده‌ی اسنپدراگون 888 یا اگزینوس 2100 در این گوشی باشیم. البته به این دلیل که اخیراً اخباری درباره‌ی عرضه‌ی نسخه‌ی 4G گلکسی S20 FE با پردازنده‌ی اسنپدراگون هم به گوش می‌رسد، انتظار داریم که سامسونگ در گلکسی S21 FE صرفاً از تراشه‌ی اسنپدراگون بهره ببرد اما نمی‌توانیم درباره‌ی این حدس با قطعیت صحبت کنیم. ضمناً انتظار داریم که این گوشی حداقل در دو ظرفیت 128 و 256 گیگابایتی راهی بازار شود.

Galaxy-S21-FE-4.jpg
گلکسی S21 FE - رندرهای فاش شده -

از جمله سایر ویژگی‌ها و مشخصات احتمالی این گوشی می‌توانیم به بهره بردن از استاندارد IP اشاره کنیم که مقاومت آن را در برابر نفوذ آب و گرد و غبار را نشان می‌دهد.

بنا به اخبار و شایعات، انتظار داریم که گلکسی S21 FE طی یک رویداد اختصاصی در تاریخ 19 آگوست، یعنی 28 مرداد ماه معرفی شود. با این حال درباره‌ی قیمت گلکسی S21 FE هنوز هیچ اطلاعاتی در دست نیست اما به واسطه‌ی سیاست سامسونگ برای عرضه‌ی این سری گوشی‌ها، انتظار معرفی یک گوشی قدرتمند و خوش قیمت را داریم.

اخبار مرتبط:

معرفی بهترین گوشی های 2021 ؛ قاتل پرچمداران

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: sammobile


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر