گلکسی زد فولد ۳ احتمالا با شارژر سریع ۲۵ واتی عرضه می‌شود

Untitled-1.jpg

سازمان تاییدیه C3 جزئیات جدیدی را از نسل جدید گوشی‌ تاشو سامسونگ منتشر کرده است، اعلام شده که در جعبه گلکسی زد فولد ۳ یک شارژر 25 واتی به همراه گوشی ارائه خواهد شد.

این شارژر با شماره مدل EP-TA800 اعلام شده، قرار است ارائه شود که شاهد این در جعبه نسل قبل این گوشی یعنی گلکسی زد فولد ۲ نیز بودیم که از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

در نسل قبل این گوشی‌های تاشو از فناوری شارژ سریع استفاده نشده بود و اما اکنون این احتمال وجود دارد که نسل جدید گوشی تاشو سامسونگ از فناوری سریع‌تری پشتیبانی کند.

براساس اطلاعاتی که در هفته گذشته مطرح شد به نظر می‌رسد که این گوشی از دو باتری ۲۲۱۵ و ۲۰۶۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند که در مجموع ظرفیت باتری به ۴۲۷۵ میلی آمپر ساعتی تبدیل می‌شود. البته ممکن است که غول تکنولوژی کره‌ای‌ها در زمان رونمایی ظرفیت باتری را ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعت اعلام کنند.

در آخرین شایعات و اخباری که در رابطه با این گوشی مطرح شده است، گفته شده که گلکسی زد فولد ۳ از پردازنده اسنپدراگون 888 بهره خواهد شد که این احتمال وجود دارد که تا زمان رونمایی این گوشی کوالکام از پردازنده‌های اسنپدراگون ۸۸۸ پرو یا ۸۸۸ پلاس پرده بردارد.

ش.jpg
-

در رابطه با صفحه‌نمایش این دستگاه اعلام شده که نمایشگر بیرونی این گوشی تاشو احتمالا بجای ۶.۲۳ اینچ، ابعادی برابر ۵.۴ اینچ خواهد داشت، البته نسبت تصویر آن نسبت به نسل کنونی تغییری نخواهد کرد. صفحه نمایش ثانویه نیز براساس انتظارات 7.5 اینچی خواهد بود که برای محافظت از این نمایشگر یک شیشه فوق نازک (UTG) نسل جدید بر روی آن قرار خواهد داشت.

سایر مشخصات این دستگاه که در شایعات به آن‌ها پرداخته شده؛ پشتیبانی این دستگاه از استاندارد IP برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار و همچنین پشتیبانی از قلم S Pen است. اگر این گوشی با قلم Spen رونمایی شود دومین گوشی بعد از گلکسی S21 اولترا خواهد بود که به جز سری‌های نوت این قابلیت را دریافت می‌کند.

از گذاشتن شارژر درون جعبه گلکسی زد فولد 3 می‌توان برداشت کرد که قیمت بالای این گوشی باعث شده چنین اتفاقی رخ دهد. چرا که این روزها کمبود چیپ در دنیا دردسر ساز شده و تمامی کمپانی‌ها برای تولید انواع قطعات الکترونیکی به مانند شارژر دچار مشکل شده‌اند.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: GSMArena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


2 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

سس ماس

دوشنبه, 13 اردیبهشت 1400

25 وات خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ملت 67 وات وایرلس استفاده میکنن این هنوز داره قطره چکانی پیشرفت میکنه

پاسخ

SHAHYAD

دوشنبه, 13 اردیبهشت 1400

ببین زمانی که سامسونگ بالاتر از همه بوده تو کجا بودی که حرف بزنی؟
الان دوربین 108 مگاپیکسلی سامسونگو با شیائومی مقایسه کنی برای سامسونگ خیلی بهتره

ثبت نظر