ظرفیت باتری گلکسی زد فولد ۳ فاش شد؛ منتظر خبر خوبی نباشید

Untitled-12.jpg

براساس اطلاعات منتشر شده تا به امروز، سامسونگ تصمیم گرفته تا چند ماه دیگر از جدیدترین گوشی‌ تاشو خود رونمایی کند. کاربران زیادی چشم انتظار رونمایی از گلکسی زد فولد ۳ هستند.

تا چند مدت پیش به نظر می‌رسید که باتری این گوشی تاشو نسبت به نسل قبلی خود بزرگ‌تر خواهد بود، اما هفته گذشته گزارش‌هایی منتشر شد و اطلاعاتی را مطرح کرد که امیدها را نقش بر آب کرد و مهر تایید بر کاهش ظرفیت باتری این گوشی زده است.

براساس گزارشی که هفته گذشته منتشر شد، متوجه شدیم که این گوشی تاشو قرار است از دو باتری با ظرفیت‌های ۲۰۶۰ و ۲۲۱۵ میلی‌آمپر ساعت بهر‌مند شود که مجموع آن‌ها به ۴۲۷۵ میلی‌آمپر ساعت خواهد رسید. حالا شماره مدل همین باتری‌ها در اسناد مربوط به رگولاتوری کره جنوبی پیدا شده است. در این بین عکس‌هایی از دو باتری نیز منتشر شده که در کل انتظارات افزایش ظرفیت باتری را دیگر نداریم.

Untitled-1.jpg
-

احتمالا سامسونگ می‌خواهد در نسل جدید این گوشی تاشو ضخامت و وزن را کاهش دهد و به همین دلیل مجبور شده تا ظرفیت باتری خود را کمتر کند؛ در مقایسه با گلکسی زد فولد ۲ که از باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره‌ می‌برد تقریبا اختلاف فاحشی را می‌بینیم. البته گفتنی است که سامسونگ با بهره‌گیری از بهینه‌سازی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری می‌تواند عمر باتری را این گوشی را افزایش دهد.

به هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که در تاریخ معرفی گلکسی زد فولد ۳ که هنوز اعلام نشده است شاهد چه مشخصاتی خواهیم بود. در برخی از شایعات خبر از زمان رونمایی در ماه ژوئیه (تیر-مرداد) می‌دهد که باید منتظر معرفی این گوشی باشیم.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: sammobile

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

محسن

جمعه, 10 اردیبهشت 1400

یجوری تیتر زدین انگار همه 50 میلیون پول تو جیبشونه فقط منتظر بودن که بیاد برن بخرن، فقط چون ظرفیت باتریش کم بوده منصرف شدن.

پاسخ

ثبت نظر