دومین سایت اینترنت 5G ایرانسل افتتاح شد؛ سرعت 1.5 گیگابیتی در محیط داخلی

تست سرعت اینترنت 5G - 2.jpg

امروز شاهد افتتاح دومین سایت 5G در ایران در ساختمان مرکزی ایرانسل بودیم. در این سایت، اینترنت نسل پنجم در حضور رسانه‌ها تست شد و در این تست، ایرانسل موفق شد در محیط داخلی به سرعتی بیشتر از 1.5 گیگابیت بر ثانیه برسد.

هفته گذشته بود که با همکاری وزارت ارتباطات و ایرانسل، اولین سایت 5G در ایران رونمایی شد. حالا امروز هم شاهد افتتاح دومین سایت 5G در ایران در ساختمان مرکزی ایرانسل بودیم. در این سایت، اینترنت نسل پنجم در حضور رسانه‌ها تست شد و در این تست، ایرانسل موفق شد در محیط داخلی به سرعتی بیشتر از 1.5 گیگابیت بر ثانیه برسد که این تست را در ویدیو زیر می‌بینید.

مدیرعامل ایرانسل، بیژن عباسی آرند، معتقد است که فناوری نسل پنجم صرفا یک تغییر نسل در حوزه ارتباطات نیست و متخصصین امر سه ویژگی اصلی در تعریف فناوری نسل ۵ پیش بینی کرده‌اند که هر کدام آن راس تشکیل یک مثلث تکنولوژی است. وی درباره این سه راس چنین توضیح می‌دهد:

۱- پهنای باند زیاد که مشترک می‌تواند یک سرعت بسیار بالاتری را نسبت به نسل قبل در استفاده اینترنت به دست بیاورد و یک تجربه به مراتب بهتری را نسبت به فورجی در سرعت و ارتباط خواهند اشت ۲- قابلیت اتصال انبوه Massive Connectivity که زیرساخت لازم برای شهر و خانه هوشمند را فراهم می‌سازد. ۳- بحث پایداری بالا و تاخیر خیلی کم نیز با فایوجی به وجود خواهد آمد که در مباحثی چون سلامت از راه دور و گیم کاربرد خواهد داشت.

-

اخبار مرتبط:

سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران به صورت آنلاین برگزار می‌شود

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: None


7 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

nader

چهارشنبه, 08 مرداد 1399

شما لطف کنید 4جی درست 500 کیلو بایتی رو درست کنید 5 جی تو سرتون بخوره. اینا تبلیغ سیم کارت5 جی رو هم شروع میکنن. ملت رو تیغ بزنن اخر طرف میبینه 5 جی 1 مگه. دزد و دزد و دزد

پاسخ

saeed

چهارشنبه, 08 مرداد 1399

دقیقا همش تبلیغاته و روی کاغذه برای فروش گوشی های 5g و مثلا بگن بسته های این نوع گرون تره
در صورتی ک ما نسل سه هم ب زور داریم چ برسه نسل5

کاربر

چهارشنبه, 08 مرداد 1399

قبلآ با اینترنت ایرانسل روی 4G بین 5 تا 8 مگ سرعت داشتم، محل مودمم تغییر نکرده ولی مدتیه به زور و به ندرت سرعتش به 1 مگه میرسه. اینترنت 5G یکی از جدیدترین شیرین کاری های ایرانسله. کلآ اینترنت و تعرفه هاش و حقوق مصرف کننده مثل بقیه چیزا در ایران طور دیگه ای تعریف میشه و با کل دنیا زمین تا آسمون فرق داره. اینجا در حقوق مشتری کوتاهی نمیشه بلکه حقوق مشتری لگد مال میشه. جمع کنید این مسخره بازیارو

پاسخ

امیرحسین

چهارشنبه, 08 مرداد 1399

الان قیمت گوشی 5G بسیار بالاست ارزونترینش زده 11میلیون تومن واقعا کی میتونه بخره؟

پاسخ

Tilo Bader

پنج‌شنبه, 09 مرداد 1399

به قول دوستمون نادر شما اینترنت 4G رو درست کنید 5G بخوره تو سرتون !!!!!!!!
مملکت ما به دست یک مشت ابله و نادان داره اداره میشه !!!! از این مردم سیب زمینی و آجر صفت هم که نگم براتون دیگه
مملکت ما رو دو چیز نابود کرده : 1. بی تفاوتی 2. بی مسئولیتی

پاسخ

اصغرپرشی

پنج‌شنبه, 09 مرداد 1399

اینترنت 5G با سرعت 100 کیلوبایت و بسته هایی با قیمت 500 هزار تومن .. :))))
#دزدی #حق_الناس

پاسخ

مهدی فرهادی

دوشنبه, 27 مرداد 1399

دوستان عزیزم سلام . انصافا و وجدانا اگر قرار به خرید گوشی باشه همه دنبال فایو جی نیستیم . خب تقصیر خودمونه دیگه . نخرید نخرید نخرید و گول نخورید . با همه موافقم ضمن اینکه گوشی گرونه قطعا کلی هم تعرفه هاشو بالا اعلام میکنن . فقط و فقط به نفع خودشون . آخر سر هم که هیچ جایی نمیتونن این سرویس رو برقرار کنن و تو یه تست نمایشی در بهترین حال ممکن به این سرعت میرسن . خب بزارید خودشون استفاده کنن و هزینه هاشو بدن و لذت هم ببرن . بخدا قسم الان 3g هم برای ما کافیه .

پاسخ

ثبت نظر