سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران به صورت آنلاین برگزار می‌شود

سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران.jpg

امسال و به دلیل شیوع ویروس کرونا، سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران، با محوریت حمایت از نسل تازه اکوسیستم کسب‌وکارهای آنلاین کشور، به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

جشنواره وب و موبایل در ایران چند سالی است که برگزار می‌شود اما امسال و با وجود شیوع کرونا ویروس در سراسر جهان، شاهد برگزاری رویدادهای مختلف به صورت مجازی هستیم. از این رو قرار است سیزدهمین دوره از این جشنواره هم در ایران به صورت مجازی برگزار شود. درواقع دبیرخانه جشنواره وب و موبایل ایران با انتشار اطلاعیه‌ای در خصوص برگزاری این رویداد چنین توضیح داده است:

سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران، در سال ۹۹ با شرایط و چالش‌هایی کاملا متفاوت با آنچه در سال‌های گذشته درگیر بوده، روبه‌رو شده است. در شرایطی که تعدادی از هموطنان عزیزمان به دلیل شیوع بیماری کرونا جان خود را از دست داده‌اند، کسب وکارها آنلاین با چالش‌های فراوانی درگیر هستند و همچنین برگزاری برخی از رویدادهای اکوسیستم استارتاپی ایران با مشکل مواجه شده است؛ برگزار کنندگان جشنواره وب و موبایل ایران تصمیم گرفته‌اند تا درصورت باقی ماندن شرایط فعلی جامعه، سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران به صورت آنلاین برگزار شود.

-

محورهای اصلی سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران

دبیرخانه جشنواره وب و موبایل در خصوص محورهای سیزدهمین دوره از جشنواره وب و موبایل ایران چنین توضیح داده است:

جشنواره وب و موبایل ایران محور اصلی سیزدهمین دوره خود را از یک سو، برطرف ساختن کاستی‌ها و چالش‌هایی قرار خواهد داد که در بیانیه پایانی سال گذشته بر آنها تاکید شده است و از طرف دیگر تلاش دارد نسل تازه اکوسیستم کسب‌وکارهای آنلاین کشور را حمایت کند تا مسیر توسعه این فضای نوآور با ایده‌ها و انگیزه‌های جدید به پیش رود.

-

چندین ماه است که تیمی جوان در حال برنامه ریزی برای این رویداد هستند و در هفته آینده هم برنامه سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران رسما اعلام خواهد شد. اما همانطور که در ابتدا گفتیم، امسال این رویداد با همه‌ی سال‌ها متفاوت است و شاهد برگزاری آن به صورت آنلاین خواهیم بود. با این وجود اگر در ماه‌های آینده شرایط کشور تغییر کرد، این احتمال وجود دارد که اختتامیه به صورت حضوری و البته به رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

منبع خبر: پیوست


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر