امکان اتصال تلویزیون‌های خانگی به شبکه شاد در آینده‌ای نزدیک فراهم می‌شود

شبکه شاد.png

وزیر آموزش‌ و پرورش از امکان اتصال تلویزیون‌های خانگی به شبکه شاد در به‌روزرسانی‌های آینده برنامه شاد خبر داد.

به دنبال شیوع کرونا ویروس در سراسر جهان و البته ایران، برنامه‌‌ی شاد به عنوان ابزاری برای ساده‌تر شدن آموزش از راه دور در دسترس دانش آموزان و معلمان قرار گرفت. حالا اما به گزارش ایسنا، محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش در حاشیه برنامه گفتگوی هفته، از امکان اتصال تلویزیون‌های خانگی به شبکه شاد در آینده‌ای نزدیک خبر داده و در این خصوص چنین گفت:

مسئولان فنی آموزش‌وپرورش در حال اجرای این دو طرح با کمترین هزینه هستند. وزارت ارتباطات متعهد شده که همه مدارس را تا شهریور به شبکه ملی اطلاعات متصل کند و همچنین نقاطی در کشور که تحت پوشش اینترنت نیستند نیز مشخص و نسبت به توسعه پوشش اینترنتی برای آموزش مجازی دانش آموزان اقدام کند. مدیران همه مدارس را ملزم کرده‌ایم که نحوه دسترسی دانش آموزان خود را به تلفن همراه، تبلت و اینترنت مشخص کنند تا مشخص شود که دانش‌آموزانی که به تلفن همراه و اینترنت دسترسی ندارند به چه صورت باید آموزش ببینند.

-

وی گفت در ادامه چنین توضیح داد:

اینترنت شبکه آموزش دانش‌آموزی (شاد) در سال تحصیلی قبل رایگان بود و برای سال تحصیلی آینده نیز به ستاد ملی مبارزه با کرونا پیشنهاد دادیم که اینترنت این شبکه باید رایگان شود. از آموزش‌های تلویزیونی همچنان مانند سال قبل استفاده خواهد شد و بسته‌های خودآموز آموزشی نیز از طریق مدارس در اختیار دانش آموزان مناطق محروم قرار خواهد گرفت.

-

وی همچنین با بیان اینکه کلاس‌های درس در مناطق سفید حضوری خواهد بود، توضیح داد که سال تحصیلی را به‌گونه‌ای آغاز می‌کنیم که همه دانش آموزان از فرصت آموزش بهره‌مند شوند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: ایسنا


2 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

5th

دوشنبه, 06 مرداد 1399

واقعا شاد شدیم! شونصد تا شبکه زدن همشون شادن دیگه کلیپاش دشمن شاد کنه :))

پاسخ

یاشار

سه‌شنبه, 07 مرداد 1399

خخخخخ

پاسخ

ثبت نظر