برگزاری دوره Towards 5G برای اولین بار در ایران توسط دانشکده علمی کاربردی مخابرات

5g.jpg

با توجه به اهمیت 5G در زندگی امروز، دانشکده علمی و کاربردی پست و مخابرات تصمیم به برگزاری دوره Towards 5G گرفته است تا بتواند نیروهای متخصصی در این حوزه را تربیت کند.

تکنولوژی 5G این روزها در سراسر دنیا اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است و ایران هم از این قضیه مستثنی نیست. از این رو دانشکده علی کاربردی پست و مخابرات با همکاری مرکز نوآوری آیوتیک، برای ترتیب نیروی متخصص برای بازار کار صنعت تلکام، برای اولین بار در کشور تصمیم به برگزاری دوره کاربردی Towards 5G گرفته است.

دکتر حسن یگانه، معاونت آموزشی و پژوهش دانشکده پست و مخابرات در این رابطه چنین توضیح داده است:

در جهت کاربردی‌تر شدن دوره و با توجه به اهمیت و نقش بهره‌مندی و توسعه 5G در شکل گیری کسب‌و‌کارهای مبتنی بر فناوری‌های نوین بویژه IoT‌⸲ شرکت‌کنندگان در این دوره علاوه بر یادگیری مباحث کلیدی و اصلی 5G با دنیای فناوری اینترنت اشیاء نیز آشنا خواهند شد.

-

گویا قرار است به دلیل شیوع کرونا ویروس، به جز مباحث کارگاهی و عملی، این دوره به صورت آنلاین برگزار شود و مباحث کارگاهی هم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برقرار خواهد شد. به هر ترتیب این دوره شامل 100 ساعت آموزش تئوری، عملی و مهارت‌های نرم است که زیر نظر اساتید و مربیان معتبر در حوزه 5G و IoT برگزار خواهد شد. ضمنا به پذیرفته شدگان این دوره که بتوانند پروژه عملی را در پایان دوره، با موفقیت ارائه کنند، گواهینامه معتبر هم اعطا خواهد شد.

ثبت نام در دوره Towards 5G

ظرفیت این دوره محدود بوده و برای ثبت نام در آن، لازم است که متقاضیان رزومه خود را به آدرس info@iotic.ir ارسال کنند. متقاضیان پس از بررسی اولیه رزومه، به صورت تلفنی یا ویدیو کنفرانس مصاحبه شده و پس از این کار، اسامی پذیرفته شدگان به همراه نحوه ثبتنام و حضور آن‌ها، اطلاع رسانی خواهد شد. ضمنا باید بگوییم که این دوره نیمه دوم مرداد ماه آغاز شده و تا اواسط شهریورماه 99 ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط:

وعده وزیر ارتباطات: تا شهریورماه 5G به ایران می‌آید

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: None


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر