فروش 8 میلیون کپی از بازی Ghost Of Tsushima

Untitled-1.jpg

چند روز پیش در طی مراسم CES 2022، شرکت سونی اعلام کرد که بازی پرطرفدار Ghost Of Tsushima محصول شرکت Sucker Punch به فروش 8 میلیون نسخه از این بازی دست پیدا کرده است.

یکی از برترین عناوین شرکت سونی که به صورت اختصاصی برای پلی‌استیشن توسعه یافته، بازی Ghost Of Tsushima است. این بازی در ابتدا برای کنسول پلی‌استیشن 4 در دسترس کاربران قرار گرفت و حدود یک سال بعد، نسخه Director's Cut این بازی برای پلی‌استیشن 5 عرضه شد. در این نسخه از بازی یک جزیره کامل و چندین ساعت گیم‌پلی بیشتر به بازی اضافه شده است.

عنوان Ghost Of Tsushima یک بازی اکشن-ماجراجویی جهان‌باز می‌باشد که از زاویه دید سوم شخص دنبال می‌شود و دارای محیطی بزرگ است که شما می‌توانید آزادانه در آن کاوش کنید. داستان بازی در قرن سیزدهم اتفاق می‌افتد و ماجرا از جایی شروع می‌شود که ارتش مغول به جزیره‌ی سوشیما حمله می‌کند و هدف نهایی آنها تسخیر ژاپن است. شما در نقش جین ساکای که یکی از معدود سامورائی‌های باقی‌مانده از این نبرد بزرگ است، کنترل کاراکتر بازی را در دست می‌گیرید و به تدریج به رهبر حزب مقاومت تبدیل می‌شوید.

Untitled-2.jpg
-

سونی در مراسم CES 2022 علاوه بر این خبر، از هدست جدید خود نیز به نام PSVR 2 رونمایی کرد و در کنار آن از اولین بازی توسعه یافته برای این هدست به نام Horizon Call of the Mountain خبر داد.

شرکت Sucker Punch علاوه بر این بازی، عنوان‌های پرطرفدار دیگری نظیر Infamousو Sly Cooper را در کارنامه خود دارد اما به نظر می‌رسد که بازی Ghost Of Tsushima موفق‌ترین عنوان این شرکت است. سری دوم این بازی هنوز معرفی نشده است اما به دلیل موفقیت زیاد این بازی در فروش و نظرات مثبت مردم و منتقدین، ممکن است که شماره دوم این بازی به زودی ساخته شود. بنابر گفته‌ها، فیلمی بر اساس داستان این بازی نیز در حال ساخت است و Chad Stahelski، کارگردان سری فیلم‌های John Wick وظیفه کارگرانی این عنوان را بر عهده دارد؛ تا به حال تاریخی برای اکران این فیلم اعلام نشده است اما پیشنهاد ما به شما این است که قبل از انتشار فیلم، به تجربه بازی بپردازید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: thegamer

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر