سازندگان Call of Duty، طعنه کریستوفر جاج در گیم اواردز 2023 را بی‌جواب نگذاشتند

game awards 2023.jpg

کریستوفر جاج، بازیگر و صداپیشه شخصیت گاد اف وار، وظیفه اهدا جایزه بهترین عملکرد در مراسم گیم اواردز 2023 را به عهده داشت. او در این مراسم، راجع به کوتاه بودن بخش تک‌نفره بازی Call of Duty: Modern Warfare III نظر داد و صحبت‌های او در تمام اینترنت پخش و باعث جلب توجه عده زیادی از طرفداران و بازیکنان شد.

بسیاری از بینندگان مراسم گیم اواردز سخنرانی طولانی کریستوفر جاج، هنگام دریافت جایزه عنوان بهترین عملکرد برای نقش کریتوس در بازی گاد آف وار رگناروک در سال 2022 را به خاطر دارند. او که به مدت 7 دقیقه و 59 ثانیه از افراد مختلف تشکر کرد، توانست رکورد طولانی‌ترین سخنرانی هنگام دریافت جایزه را از آن خود کند.

او در مراسم امسال، شوخی راجع به طولانی بودن سخنرانی خود در مراسم سال گذشته کرد و با طعنه به سازندگان بازی Call of Duty اعلام کرد که سخنرانی او، طولانی‌تر از بخش تک‌نفره بازی Call of Duty: Modern Warfare III بوده.

کریستوفر جاج در این مراسم گفته است: نمی‌خواهم مانند سال گذشته سخنرانی طولانی 8 دقیقه‌ای ارائه دهم و تنها متن نوشته شده را می‌خوانم اما یک حقیقت جالب وجود دارد؛ سخنرانی سال گذشته من طولانی‌تر از حالت تک‌نفره بازی جدید Call of Duty بوده است.

the-game-awards-christopher-judge-1-1024x576.jpg
-

هرچند که اظهار نظر او تنها یک شوخی بوده اما بسیاری از طرفداران این سری بازی، ناراحتی و عصبانیت خود راجع به این نظر کریستوفر جاج را در اینترنت اعلام کرده‌اند. جامعه Call of Duty، از طرفداران تا توسعه‌دهندگان قدیمی و جدید این سری بازی، به اظهار نظر او پاسخ دادند. یکی از پاسخ‌ها، توسط توسعه‌دهنده سابق Call of Duty به نام Ajinkya Limaye گذاشته شده که کمی بعد، پیام خود را حذف کرد. به گفته او، سری بازی‌های کال آف دیوتی می‌توانند تمام بازی‌های God of War را نابود کنند. همچنین Nelson Plumey، کارگردان هنری استودیو Treyarch (یکی از استودیوهای سازنده کال آف دیوتی)، از مشارکت محدود God of War و برخورد نکردن با این بازیگر انتقاد کرد.

جواب‌های دیگری در این رابطه، توسط افراد مختلف مانند Darcy Sandall اعلام شده است. طبق گفته او که مهندس استودیو Sledgehammer Games، تیم توسعه‌دهنده بازی Call of Duty: Modern Warfare III است، تیم توسعه، نقدهای بدتری نیز دریافت کرده‌اند اما شنیدن این نظرها از یک همکاری که در این توسعه فعال است، بسیار شوکه‌کننده بوده.

حالت داستانی بازی Call of Duty Modern Warfare 3، نارضایتی عده زیادی از طرفداران این سری بازی را به دنبال داشت. نظرات منفی بازیکنان، نقدهای کوبنده و... باعث شد که این بازی، کمترین امتیاز بین داستان‌های این فرنچایز را کسب کند. هرچند که فروش این بازی همانند دیگر بازی‌های این سری بالا بوده و طبق گفته اکتیویژن، این عنوان توانست رکورد جدیدی برای این سه‌گانه را به ثبت برساند اما نظرات بازیکنان راجع به آن، همچنان منفی است. سیزن اول این بازی به تازگی آغاز شده است و تیم سازنده می‌توانند با تمرکز بر روی حالت چندنفره این بازی، فروش خوبی را کسب کنند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: wccftech.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر