کارگردان بازی Valorant کناره‌گیری کرد

Untitled-2.jpg

کارگردان بازی Valorant طی بیانیه‌ای اعلام کرد که در هفته جاری، به دلیل کار بر روی پروژه جدیدی، از سمت خود به عنوان کارگردان این بازی جدا خواهد شد.

شرکت Riot Games، سال 2006 در لس آنجلس تاسیس شد. عمده معروفیت این شرکت به دلیل بازی League of Legends است و سال گذشته با انتشار بازی ولورنت، این شهرت چند برابر شد. بازی ولورنت یک بازی شوتر اول شخص رایگان است که در سال 2020 عرضه شد. کارگردانی این بازی به عهده آقای Joe Ziegler بود که ایشان ضمن ایده‌پردازی با سایر توسعه‌دهندگان Riot Games، به ایده اولیه ولورنت اعتبار داد.

بازی ولورنت از زمان انتشار تا به حال، موفقیت‌های زیادی را کسب کرده است و حال کارگردان این بازی یعنی آقای Joe Ziegler، با انتشار پستی در سایت رسمی Valorant اعلام کرد که به دلیل کار بر روی یک پروژه جدید در شرکت Riot Games، از سمت خود کناره‌گیری می‌کند. ایشان اعلام کردند که بعد از گذشت هشت سال کار سخت، مسئولیت هدایت این پروژه را به دوست خود، آقای Andy Ho واگذار می‌کنند.

آقای اندی هو نیز، به مدت 5 سال در شرکت رایت گیمز به عنوان سرپرست ارشد کار کرده است که مدت زیادی از این 5 سال، صرف کار بر روی پروژه ولورنت شده است.

Untitled-4.jpg
-

آقای Joe Ziegler اعلام کرد که به زودی پروژه جدید خود را شروع می‌کند؛ اما توضیحی راجع به بازی جدید خود ندادند. هرچند که نسخه موبایل ولورنت نیز در راه است، اما اعلام نشده است که این پروژه، یک بازی کاملا جدید یا یک نسخه فرعی از بازی ولورنت می‌باشد.

شرکت Riot با عرضه سریال انیمیشنی تحسین شده Arcane، توانست طرفداران این بازی را افزایش بدهد و تبدیل به یکی از پرطرفدارترین شرکت‌های بازی‌سازی شود. حال باید دید که آقای اندی هو به عنوان کارگردان جدید بازی ولورنت چه سیاستی را پیش می‌گیرد و چه تغییراتی در بازی اعمال می‌کند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: thegamer

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر