اطلاعیه همراه اول درخصوص افزایش 36 درصدی تعرفه اینترنت

hamrah aval.jpg

همراه اول درباره تغییرات در قیمت‌ها و معرفی بسته‌های جدید اینترنتی اطلاعیه‌ای منتشر کرده است. بر اساس این اطلاعیه، افزایش حداکثر ۳۴ درصدی در قیمت‌های بسته‌های اینترنتی اعلام شده است.

به گزارش فیسیت و با نقل قول از روابط عمومی همراه اول، این شرکت اعلام کرده که اصلاحات قیمت با افزایش تا ۳۴ درصد و با هماهنگی با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعمال شده است. این افزایش نرخ به دنبال تعهدات در زمینه سرمایه‌گذاری و بهبود کیفیت شاخص‌های ارتباطی انجام گرفته است.

همراه اول در این اطلاعیه بیان کرده است که ثابت ماندن قیمت‌های بسته‌های اینترنت همراه به میزان فعلی ممکن بوده و موجب افت قابل‌توجه کیفیت شبکه ارتباطی و رکود صنعت ارتباطات می‌شود: "علی‌رغم فشار قابل‌توجه بار تورمی در چند سال گذشته، همراه اول تمام توان و ظرفیت خود را برای نگهداری و بهبود شبکه ارتباطی به کار بسته است."

بزرگترین اپراتور کشور، سرمایه‌گذاری قابل‌توجهی را در ساخت و تجهیز سایت‌های جدید، نگهداری و ارتقاء سایت‌های موجود و توسعه فناوری‌های جدید نظیر شبکه 5G اعلام کرده و بخشی از این سرمایه‌گذاری را از طریق فروش بسته‌های اینترنتی اپراتورهای تلفن همراه تأمین می‌کند.

این اپراتور همچنین اظهار کرده است که افزایش هزینه‌ها در شرایط فعلی، هنگامی که صنعت ارتباطات کشور هیچ یارانه‌ای دریافت نمی‌کند، باعث بار توسعه شبکه و انتظارات توسعه‌ای در این بخش شده است.

در اطلاعیه‌اش، همراه اول جدولی از تغییرات در بسته‌های اینترنت همراه را نیز منتشر کرده است، که این اقدام به دنبال تأیید سازمان تنظیم مقررات بوده است. در ادامه، جدول مقایسه قبل و بعد از اصلاح قیمت‌ها قابل مشاهده است:

تغییر-تعرفه-اینترنت-همراه.

همچنین، این اپراتور بسته‌های جدید بلند مدت سه، چهار و شش ماهه را معرفی کرده است:

بسته-های-جدید-همراه-اول



اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: فیسیت

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر