گوشی تاشوی گوگل شاید پیکسل نوت‌پد نامیده شود

gogle fold.jpg

ظاهرا کمپانی گوگل نیز گوشی تاشویی طراحی کرده که رقیب و شبیه گلکسی زد فولد و اوپو فایند N خواهد بود. احتمالا نام این دستگاه پیکسل نوت پد باشد گوشی ارزان قیمت‌تر از پرچمدار تاشو سامسونگ که راهی بازار خواهد شد.

کمپانی‌های مختلف در حال ورود به بازار گوشی‌های تاشو هستند و مشتریان و کاربران این دستگاه‌ها هر روز در حال بیشتر شدن هستند. شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد، گوگل آماده‌ی ورود به این بخش است و طبق گزارشی جدید، اولین گوشی تاشو گوگل با نام «پیکسل نوت‌پد» و قیمت رقابتی عرضه خواهد شد.

تا چند روز پیش گفته می‌شد که گوگل ظاهرا قصد دارد در ماه نوامبر عرضه‌ی اولین گوشی هوشمند تاشدنی خود را از ترس نداشتن عملکرد رضایت‌بخش دربرابر گوشی تاشدنی سامسونگ لغو کند. اما امروز اخبار متفاوت است و هنوز این غول دنیای تکنولوژی هیچ خبری را تایید یا تکذیب نکرده است، اما به‌نظر می‌رسد که ساخت گوشی یادشده همچنان ادامه دارد.

قبلا گفته می‌شد که کمپانی گوگل نام «لُگ‌بوک» (Logbook)برای پرچمدار تاشدنی خود انتخاب کرده است، اما حالا احتمالاً آن را «Notepad» می‌نامد. گفته می‌شود که قیمت این دستگاه ارزا‌ن‌تر از گلکسی زد فولد ۳ است که با قیمت ۱،۷۹۹ دلار روانه‌ی بازار شده است.

IMG_16012022_091835_822_x_522_pixel.jpg
-

گوشی‌های تاشو از قطعات خاصی استفاده می‌کنند که زنجیره تامین این قطعات باید کامل شود، ساخت این دستگاه‌ها دشوار است و درک نحوه‌ی انجام این کار را برای گوگل سخت خواهد بود. گلکسی فولد سامسونگ سال ۲۰۱۹ معرفی و با قیمت ۱،۹۸۰ دلار فروخته شد و اکنون سامسونگ در مرحله‌ای قرار دارد که هزینه‌ها‌ی این گوشی‌ها را کاهش داده و توانسته است مشتریان بیشتری جذب کند.

گفته می‌شود که پیکسل نوت‌پد از همان تراشه‌ی تنسور به‌کاررفته در پرچم‌دار پیکسل ۶ قدرت می‌گیرد؛ اما سیستم دوربین پشتی پیکسل ۵ را به‌ارث خواهد برد. طبق گزارش منتشر‌شده، هنوز تاریخ عرضه‌ی گوشی تاشو گوگل مشخص نیست؛ اما گوشی مذکور ابتدا فقط در ایالات متحده دردسترس خواهد بود و احتمالاً مدتی طول خواهد کشید تا در بازارهای دیگر عرضه شود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: JIOFORME

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر