نام کامل، تاریخ انتشار و اولین گیم‌پلی از بازی Indiana Jones معرفی شد

indiana-jones-and-the-great-circle.jpg

سرانجام اولین گیم‌پلی بازی ایندیانا جونز در مراسم Developer_Direct ایکس‌باکس رونمایی شد. این بازی که در سبک اکشن-ماجراجویی است، به صورت اول شخص و در بعضی از واقع به صورت سوم شخص روایت می‌شود.

مایکروسافت در دومین جشنواره Developer_Direct ایکس‌باکس، به معرفی و نمایش‌ بخش‌هایی از عناوین آینده خود مانند Avowed و Senua’s Saga: Hellblade 2 پرداخت و با ارائه اولین گیم‌پلی و جزئیات رسمی در رابطه با بازی Indiana Jones توسط توسعه‌دهنده بازی MachineGames به عنوان آخرین بخش از این جلسه، انتظار بسیاری از طرفداران را برطرف کرد و اطلاعات جامعی راجع به این عنوان را به بازیکنان ارائه داد.

در جریان نمایش Developer_Direct، اعضای تیم توسعه MachineGames همراه با تاد هاوارد، تهیه‌کننده اجرایی این بازی، درباره این عنوان اکشن-ماجراجویی صحبت کردند. ابتدا، همانطور که از ثبت علامت تجاری‌های اخیر به نظر می‌رسید، به‌طور رسمی تأیید شد که نام بازی Indiana Jones and the Great Circle است و داستان اتفاقات این بازی، بین فیلم اول و سوم یعنی Raiders of the Lost Ark و The Last Crusade قرار دارد. تریلر منتشر شده را می‌توانید در آپارات فیسیت تماشا کنید.

صورت و ظاهر کاراکتر اصلی نیز همانند هریسون فورد (بازیگر اصلی شخصیت ایندیانا جونز) طراحی شده. تریلر بازی نیز در بخش‌های مختلف، شخصیت قهرمان اصلی را در محیط‌های مختلف مانند خرابه‌های معبد، پایگاه‌های نازی، جنگل‌های وحشی، بیابان‌ها و... نشان می‌دهد.

علاوه بر حضور شخصیت ایندیانا در بازی، شاهد ورود کاراکترهای دیگری همچون جینا (شخصیت ثانویه که همراه ایندیانا جونز در ماجراجویی او خواهد بود) و امریک وس (دشمن اصلی بازی) به بازی هستیم.

به صورت رسمی تأیید شده است که این بازی، یک عنوان اول شخص خواهد بود که استودیو سازنده یعنی MachineGames (سازنده بازی‌هایی همچون سری Wolfenstein)، با این سبک آشنایی زیادی دارد. همچنین گزارش شده است که در بعضی از مواقع، بخش‌هایی از بازی به صورت سوم شخص نمایش داده می‌شود.

تریلر بازی نشان می‌دهد که بازیکنان امکان تجربه ویژگی‌های جذاب این شخصیت مانند استفاده از شلاق معروف، حل پازل‌ها، مبارزه با دشمنان به صورت مخفیانه و... دارند. به گفته استودیو سازنده، بازیکنان در این بازی به مکان‌های مختلفی همچون واتیکان، مصر و دیگر بخش‌های جهان سفر می‌کنند و می‌توانند به جهان‌گردی و تماشای محیط‌های مختلف بپردازند. پیش از این نیز، تریلر کوتاهی برای معرفی بازی منتشر شده بود که در آن نقشه شهر واتیکان و سال 1937 نمایش داده می‌شد.

همانطور که انتظار می‌رود، بخش بزرگی از این عنوان مربوط به حل معما و پازل‌های مختلف می‌شود و بازیکنان کنجکاو، با حل پازل‌های پنهان و اختیاری، پاداش داده می‌شوند. شلاق نمادین هم نقش اساسی در این عنوان خواهد داشت و می‌توانید استفاده‌های مختلفی از آن داشته باشید؛ از جمله به عنوان حمله در حالت مخفیانه، به عنوان ابزار در مبارزه یا به عنوان یک وسیله برای جابه‌جا شدن.

همانطور که از پیش اعلام شده بود، تأیید شده است که بازی Indiana Jones and the Great Circle در سال جاری منتشر خواهد شد اما تاریخ انتشار دقیقی در دسترس قرار نگرفته است. این بازی برای دارندگان Xbox Series X/S و PC منتشر خواهد شد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gamingbolt.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر