زمان انتشار بازی "Senua’s Saga: Hellblade 2" به صورت رسمی مشخص شد

Senuas Saga Hellblade 2.jpg

در جریان رویداد Developer_Direct، استودیو "نینجا تئوری" (Ninja Theory) به طور رسمی تاریخ انتشار بازی "Senua’s Saga: Hellblade 2" را اعلام کرد که در خرداد ماه سال آینده برای کنسول‌های "ایکس باکس" (Xbox) و پلتفرم PC منتشر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری VGC، شرکت Microsoft به همراه استودیو Ninja Theory در مراسم The Game Awards 2019، برای اولین بار اطلاعاتی در مورد بازی Hellblade 2 منتشر کردند. این بازی که به مدت چهار سال در دست توسعه بود، تا به حال زمان تاریخ انتشار دقیقی دریافت نکرده بود. در روزهای گذشته، شایعه تاریخ انتشار بازی منتشر شده بود که اکنون اعلام رسمی مایکروسافت، صحت آن خبر را تایید می‌کند.

در رویداد Developer_Direct که به تازگی برگزار شده، اعلام شد که بازی Hellblade 2 در تاریخ 21 می (1 خرداد 1403) به بازار عرضه خواهد شد و به گفته رئیس توسعه‌دهنده Ninja Theory، دام متیوز، اظهار کرد که بازی در مراحل پایانی توسعه قرار دارد.

بازیگر نقش Senua، "ملینا یورگنز" (Melina Juergens)، درباره داستان بازی Hellblade 2 توضیحاتی ارائه داد و افزود که Senua قصد دارد در مقابل وایکینگ‌هایی که به روستای او حمله کرده‌اند، در محل سکونت آن‌ها در ایسلند مقاومت کند. تلاش او نه تنها تغییر یافته بلکه Senua با گذشته‌ خود کنار آمده و دیگر از ترس‌ها و صداهای درون سر خود هراسی ندارد.

Hellblade-II

"تمیم آنتونیادس" (Tameem Antoniades)، یکی از بنیان‌گذاران Ninja Theory، در ویدیوی پشت صحنه‌ای در ژوئن سال 2021 گفت: "Hellblade برای ما بسیار خاص بود و ما نمی‌خواستیم دنباله‌ای مستقیم بسازیم. ما می‌خواستیم کار فوق‌العاده‌ای انجام دهیم و بنابراین زندگی‌مان را تا حد ممکن در این راه دشوار می‌کنیم. این بازی در قرن نهم در سرزمین ایسلند اتفاق می‌افتد و تیم‌های هنری و صوتی ما برای عکاسی، فتوگرافی و ترکیب آن با داده‌های ماهواره‌ای جهت بازسازی مناظر آنجا فرستاده شده‌اند."

اعلام شده است که بازی "Senua’s Saga: Hellblade 2" به‌صورت دیجیتالی، برای کنسول‌های "ایکس‌باکس سری ایکس/اس" (Xbox Series X/S) و پلتفرم کامپیوترهای شخصی (PC) عرضه خواهد شد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: videogameschronicle.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر