بزرگترین آپدیت استارفیلد با تاخیر مواجهه شد

starfield.jpg

آپدیتی که قرار بود باعث تصحیح و بهبود بیش از 100 موضوع در عنوان استارفیلد شود، با تاخیر مواجهه شد. پیش از این اعلام شده بود که به‌روزرسانی جدید برای نسخه بتای Steam منتشر می‌شود و دو هفته بعد، در دسترس تمام بازیکنان قرار خواهد گرفت.

در روزهای گذشته، خبر انتشار آپدیت بزرگ استارفیلد توسط بتسدا منتشر شد. در این خبر اعلام شد که بیش از 100 مشکل وجود در بازی برطرف و توضیح کوتاهی راجع به بعضی از تغییرات داده شد. این آپدیت بزرگ که برای انتشار نسخه بتا استیم در تاریخ 27 دی برنامه‌ریزی شده بود، با تاخیر روبه‌رو شده و به دلیل برخورد با مشکلاتی، انتشار آن به تعویق افتاده است.

استودیو بتسدا در رابطه با این مشکل بیان کرده است: "ما یک مشکل را کشف کردیم که قبل از انتشار به‌روزرسانی، قصد داریم به رفع آن بپردازیم. هدف ما این است که آپدیت را در انتهای هفته منتشر کنیم اما تاریخ دقیق را زمانی که اطمینان حاصل شد، اعلام می‌کنیم. از صبر شما متشکریم."

starfield-n-768x432.jpg
-

براساس گفته‌های بتسدا، در به‌روزرسانی جدید، در کنار بهبودهای مربوط به تکستچر، روشنایی، سایه‌ها و پشتیبانی بیشتر از صفحه‌‌ نمایش عریض، تعداد زیادی از مراحل بازی نیز تصحیح شده و مشکلانی که کاربران گزارش کرده‌اند، برطرف شده است. مشکلات مربوط به مرحله Eye of the Storm یا Into the Unknown نیز برطرف شده و بازیکنان می‌توانند بدون هیچگونه مشکلی به تجربه این بازی بپردازند. دیگر مشکلاتی که در آخرین آپدیت بازی برطرف خواهد شد، شامل ظاهر شدن مجدد اجسام در یک پاسگاه نابود شده، دریچه‌های کشتی که به عنوان غیرقابل دسترس علامت‌گذاری شده و تغییراتی در سیارک‌ها گزارش شده است.

اخیراً استودیو بتسدا اعلام کرده است که قصد دارد هر شش هفته یکبار، تغییرات و بهبودهای مهمی را برای عنوان Starfield منتشر کند. ویژگی‌های جدید در حال توسعه که به زودی منتشر می‌شود شامل نقشه‌های شهر، راه‌های جدید سفر و پشتیبانی از ماد است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: videogameschronicle.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر