آپدیت بزرگ استارفیلد، بیش از 100 مشکل بازی را برطرف می‌کند

Starfield.jpg

بزرگترین آپدیت بازی استارفیلد، در تاریخ 17 ژانویه (27 دی) برای نسخه بتا منتشر می‌شود و به گفته استودیو بتسدا، بیش از 100 مشکل موجود در بازی را برطرف و شرایط فعلی بازی را بهبود خواهد داد. این آپدیت در تاریخ 31 ژانویه (11 بهمن) در دسترس تمام بازیکنان قرار خواهد گرفت.

یکی از مشکلاتی که در آپدیت جدید برطرف خواهد شد، ماموریت‌های like Eye of the Storm و Into the Unknown است. همچنین بهبودهایی در تکستچر، روشنایی، سایه‌ها و پشتیبانی بیشتر از صفحه‌ نمایش عریض صورت گرفته که تجربه بازی را برای طرفداران، دوچندان می‌کند. در دسترس نبودن بعضی از دریچه‌های سفینه که به عنوان غیر قابل دسترس علامت‌گذاری شده بودند نیز برطرف شده‌اند.

برخی از تغییرات صورت گرفته، در صفحه رسمی بتسدا در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) منتشر و توضیحاتی کوتاه راجع به آن‌ها داده شده. پیام‌های بتسدا در این رابطه را می‌توانید در پایین مشاهده کنید.

شرکت مایکروسافت و ایکس‌باکس، تبلیغات گسترده‌ای برای این بازی انجام دادند و اشتیاق بازیکنان را برای تجربه این عنوان بالا بردند؛ تا جایی که بسیاری از بازیکنان، این عنوان را بهترین بازی سال می‌نامیدند اما به دلیل مشکلات فراوان، موفق به جلب نظر بازیکنان نشد و نظرات منفی زیادی در رابطه با این بازی در استیم به ثبت رسید؛ البته باید در نظر داشت که میزان استقبال از عرضه این بازی بسیار زیاد بوده و تبدیل به بزرگترین عرضه در تاریخ بتسدا شده و در لیست پرفروش‌ترین بازی‌های سال 2023 استیم قرار گرفته است.

تعدادی از کارمندان بتسدا، اقدام به پاسخ دادن به نظرات منفی بازیکنان کرده و به گفته آن‌ها، مشکلات این بازی به زودی برطرف خواهد شد. براساس آخرین اخبار، به نظر می‌رسد که شرکت بتسدا به گفته خود عمل کرده و بهبودهای صورت گرفته را به زودی برای کاربران خود منتشر خواهد کرد.

بازی Starfield برای دارندگان کامپیوتر و ایکس‌باکس سری X/S منتشر شده است. اگر شما هم از طرفداران استودیو بتسدا هستید، پیشنهاد می‌کنیم که این بازی را از دست ندهید. اخبار تکمیلی در رابطه با آپدیت بزرگ این بازی، پس از عرضه در فیسیت قرار خواهیم گرفت. با ما همراه باشید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gamingbolt.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر