نظرات بازی STARFIELD در فروشگاه استیم به "بسیار منفی" تغییر کرد

STARFIELD.jpg

بازی استارفیلد، یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های منتشر شده در سال 2023 بود که طرفداران زیادی را به خود جذب کرد و تبلیغات گسترده توسط ایکس‌باکس برای آخرین بازی استودیو بتسدا، باعث اشتیاق بیشتر طرفداران و بازیکنان شد.

آخرین بازی منتشر شده توسط بتسدا، ساخت یک دنیای جدید پس از گذشت دو دهه بود. این شرکت که عمده معروفیت آن به دلیل جهان بازی‌های The Elder Scrolls و Fallout است، همراه با معرفی دنیایی جدید توانست نظر طرفداران را به خود جذب کند.

در آخرین مصاحبه‌های شکل گرفته، مشخص شده است که این بازی، بیش از 20 سال در حال توسعه بوده و هدف تیم بازی‌سازی از مدت طولانی ساخت، ارائه تجربه کامل به بازیکنان بوده اما متاسفانه نتیجه آن مطلوب نبود و به دلیل تکراری و یکنواخت بودن بازی، با نقدهای منفی زیادی از طرف بازیکنان روبه‌رو شد.

تعدادی از کارمندان بتسدا، نسبت به نظرات منفی بازیکنان در استیم پاسخ دادن که تنها باعث ناراحتی بیشتر بازیکنان شد. پس از آنکه نظر بازیکنان در استیم به حالت Mixed درآمد، اکنون نظرات بازیکنان این بازی در فروشگاه استیم به Mostly Negative تغییر پیدا کرده است.

هرچند که استقبال و فروش این بازی هنگام انتشار بی‌نظیر بود و همراه با 6 میلیون بازیکن، توانست رکورد بزرگ‌ترین عرضه در تاریخ بتسدا را شکست دهد اما در نهایت، اکثر بازیکنان این عنوان ناامید شده و نظرات منفی خود را در رابطه با این بازی به اشتراک گذاشته‌اند.

starfield-id-software-combat.jpg
-

در صفحه استیم، تعداد نظرات راجع به این بازی 86.425 عدد است که همراه با 65 درصد رضایت‌مندی، به حالت Mixed درآمده است و نظر تعداد بازیکنانی که به تازگی به تجربه این بازی پرداخته‌اند، 7.302 نفر است که با 34 درصد میزان رضایت‌مندی، دارای رتبه Mostly Negative در استیم است.

اکثر نظرات منفی ثبت شده در رابطه با این بازی، به دلیل خالی بودن سیاره‌ها و عدم وجود محتوای کافی است که پس از مدتی به یک بازی خسته‌کننده و یکنواخت تبدیل می‌شود. استودیو بتسدا اعلام کرده است که در حال حاضر، تیم بزرگی در حال کار بر روی این پروژه هستند و سعی در بهبود بازی استارفیلد دارند و به زودی مشکلات موجود در بازی برطرف خواهد شد. امیدواریم که تیم توسعه همراه با انتشار محتوای جدید، این اثر را به یک بازی شاهکار تبدیل کند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: insider-gaming.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر