بازی Avowed درمراسم Developer Direct ایکس‌باکس رونمایی و تاریخ انتشار آن مشخص شد

avowed.jpg

در جریان Developer Direct ایکس‌باکس اعلام شد که تاریخ انتشار بازی Avowed از استودیو Obsidian، در پاییز 2024 خواهد بود. در طول این رویداد، تیم توسعه بازی در مورد برخی از ویژگی‌های این عنوان مانند تصمیمات مهمی که بازیکنان در طول ماموریت‌ها با آن‌ها روبرو خواهند شد، صحبت کرد.

تیم Obsidian، سه ویژگی اصلی از گیم‌پلی بازی Avowed را بیان کرد: نبرد، ماموریت‌ها و کاوش. هر جنبه از تجربه بازی، یک بخش خاص و مخصوص را دارد. این تیم به وضوح تمام تلاش خود را در توسعه این پروژه به کار گرفته که می‌توانید در گیم‌پلی نیز شاهد این تلاش‌ها باشید.

نبرد در بازی Avowed، به طوری طراحی شده است که سریع و روان باشد؛ به همین دلیل بازیکنان می‌توانند از انواع اسلحه‌ها مانند تفنگ و چوب‌های جادویی استفاده کنند. در این بازی، می‌تواند یکی از اسلحه‌ها را با دست راست و اسلحه دیگری را با دست چپ خود ترکیب کنید و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا به سرعت بین سلاح‌های خود جابه‌جا شوند تا کارایی خود را در میدان جنگ به حداکثر برسانند. هرچند که بخش بزرگی از بازی به طرفداران نمایش داده نشده اما براساس ویدیو منتشر شده، می‌توان کیفیت و گیم‌پلی جذاب بازی را شاهد بود.

ماموریت‌ها نیز یکی از بخش‌های اصلی بازی Avowed محسوب می‌شود. همانطور که استودیو Obsidian اعلام کرده است، تلاش زیادی برای ایجاد ماموریت‌های منحصر به فرد که هرکدام پیامدهای مهم در دنیای بازی ایجاد می‌کند، شده است. در این بازی، هر تصمیمی که اتخاذ شود، اثر متفاوتی در روند داستان بازی خواهد داشت.

محیط‌های متنوعی مانند بیابان‌ها تا جنگل‌های سرسبز در این عنوان وجود دارد تا بازیکنان را به مناطق مختلف فرو ببرد و تجربه کاوش در جهان را به آن‌ها بخشد. طراحی جهان بسیار زیبا است که در تریلر نیز می‌توانید مشاهده کنید.

تاریخ دقیق انتشار بازی Avowed مشخص نشده است اما در انتهای تریلر، تاریخ انتشار بازی را پاییز ۲۰۲۴ برای دارندگان Xbox Series X|S و PC اعلام شده است. در صورت انتشار اخبار جدید راجع به تاریخ دقیق انتشار این عنوان، آن را در فیسیت قرار خواهیم داد. با ما همراه باشید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gamingbolt.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر