بازی PALWORLD تنها در 8 ساعت به فروش یک میلیون نسخه دست پیدا کرد

palworld.jpg

آخرین بازی وایرال که بحث داغ روزهای اخیر شده، در حال ثبت رکوردهای مختلف است. سازنده این عنوان، یک پیام جدید در توییتر منتشر کرده و خبر فروش بیش از 1 میلیون نسخه را در 8 ساعت اولیه عرضه، برای بازی مستقل سبک Pokémon به نام Palworld داده است.

بازی Palworld در جدول بیشترین تعداد بازیکن استیم قرار گرفته و در حال حاضر، این بازی در بین صد عنوان برتر با بیش از 600 هزار بازیکن همزمان، پس از بازی Counter-Strike 2، در رتبه دو قرار دارد. به همین دلیل، حساب رسمی توییتر این بازی اعلام کرد که سرورها به دلیل تعداد بالای بازیکنان همزمان، ناپایدار شده‌اند.

این بازی جذاب در هفته گذشته به عنوان یکی از بازی‌های جدید Xbox Game Pass معرفی شد و اکنون به صورت دسترسی زودهنگام برای دارندگان ایکس‌باکس و کامپیوتر منتشر شده است.

سری بازی‌های اخیر Pokémon، باعث اختلاف زیادی بین طرفداران شده است اما فروش بالای Palworld نشان می‌دهد که هنوز هم علاقه زیادی به شکار هیولا در بین بازیکنان وجود دارد. این بازی با امکانات و شخصیت‌های نوآورانه توانست ژانر جدیدی را به بازیکنان ارائه دهد.

توسعه‌دهنده و ناشر Palworld به نام Pocketpair، به تازگی یک FAQ رسمی در Discord برگزار کرد که بعدها در Reddit نیز منتشر شد.

در این فهرست سوالات متداول، Pocketpair اعلام کرد که در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای عرضه Palworld بر روی کنسول PlayStation 5 ندارد اما ساخت یک نسخه برای این کنسول را در نظر خواهند گرفت. همچنین اعلام شد که توسعه‌دهندگان قصد دارند تا هر چه سریع‌تر قابلیت cross-play را در دسترس بازیکنان قرار دهند.

عنوان Palworld از قابلیت PvP پشتیبانی نمی‌کند اما به گفته تیم سازنده، حالتPvP را توسط تیم خود تست و با رویکردهای مختلف آزمایش می‌کنند تا در اولین فرصت آن را برای بازیکنان ارائه کنند.

فروش 1 میلیون نسخه در روز اول انتشار، تعجب‌آور است و بی‌شک نشان از یک عرضه کامل بزرگ است. افزودن ویژگی‌های بیشتر در حین دسترسی زودهنگام، باعث افزایش هیجان بازیکنان خواهد شد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: insider-gaming.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر