نام و تاریخ عرضه حلقه هوشمند سامسونگ فاش شد

jhkghjjgjgyhj.jpg

کالبدشکافی فایل APK اپلیکیشن Galaxy Wearable سامسونگ نه تنها تایید می‌کند بلکه اطلاعاتی را که درباره حلقه‌ی هوشمند این شرکت منتشر شده است را به تصدیق می‌رساند.

در فوریه‌ی امسال، شایعاتی درباره حلقه‌ی هوشمند با برند گلکسی از سامسونگ به گوش آمده بود. تا کنون جزئیات دقیقی از ویژگی‌ها و مشخصات این حلقه‌ی مذهبی منتشر نشده بود. اما اکنون اطلاعات جدیدی درباره نام، طراحی، و تاریخ عرضه‌ی این محصول به نمایش درآمده است.

روز گذشته، یک کاربر در یک انجمن آنلاین کره‌ای گزارش داد که آیکون‌هایی شبیه به حلقه در اپلیکیشن Galaxy Wearable سامسونگ شناسایی شده‌اند. این تصاویر، اگرچه طراحی دقیق حلقه‌ی هوشمند سامسونگ را نشان نمی‌دهند، اما به ما ایده‌ای از ظاهر این محصول می‌دهند. به‌طور کلی به‌نظر می‌رسد که این حلقه از طراحی مینیمالی و بدون زاویه‌های تند بهره خواهد برد.

کالبدشکافی فایل APK برنامه‌ی Galaxy Wearable نشان می‌دهد که نام این محصول گلکسی رینگ (Galaxy Ring) است. این نام با علامت تجاری‌ای که سامسونگ در اوایل امسال ثبت کرده بود، همخوانی دارد. این علامت تجاری، این محصول را به‌عنوان "دستگاه هوشمند حلقه‌ای برای اندازه‌گیری شاخص‌های سلامت یا خواب" توصیف می‌کند.

بررسی کدهای فایل APK برنامه‌ی Galaxy Wearable به تصویری از ویژگی‌هایی که در آینده ممکن است به برنامه یا سرویس خاصی اضافه شوند، کمک می‌کند. با این حال، این ویژگی‌ها شاید هرگز به نسخه‌های عمومی برنامه اضافه نشوند.

خروجی فایل APK برنامه‌ی Galaxy Wearable حتی به تاریخ عرضه‌ی گلکسی رینگ اشاره می‌کند. طبق اطلاعاتی که از این اپلیکیشن به‌دست آمده، حلقه‌ی هوشمند سامسونگ در سال ۲۰۲۴ به بازار عرضه خواهد شد. این خبر با گزارشی که چند روز قبل منتشر شده بود، تطابق دارد؛ زیرا طبق شایعه‌ی مذکور، گلکسی رینگ در رویداد آنپکد ۲۰۲۴ و در کنار گوشی سامسونگ سری گلکسی S24 معرفی خواهد شد.

در نهایت، رشته‌های کدهای مرتبط با اتصال بلوتوثی حلقه‌ی هوشمند گلکسی رینگ پس از نصب برنامه‌ی Galaxy Wearable در فایل APK این اپلیکیشن مشاهده شده است.

با توجه به اطلاعات و گزارش‌های اخیر، معمولاً معرفی گلکسی رینگ سامسونگ در سال ۲۰۲۴ انتظار می‌رود. با این حال، اگر سامسونگ قصد درخواست تأییدیه‌های پزشکی را برای حلقه‌ی هوشمند خود داشته باشد، ممکن است عرضه‌ی این محصول به سال ۲۰۲۵ به تأخیر بیفتد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gall.dcinside

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر