تا ۹۹ درصد از بازی‌های PS2 را با این شبیه‌ساز اجرا کنید

ps2.JPG

با توجه به نرم‌افزار شبیه‌ساز PCSX2، اکنون می‌توانید به‌راحتی تا ۹۹ درصد از بازی‌های ناب قدیمی کنسول پلی‌استیشن ۲ را اجرا کنید.

در دورانی که کنسول‌های جدیدی همچون پلی‌استیشن ۵ به بازار عرضه می‌شوند، علاقه‌مندان به تجربه‌ی گذشته بازی‌های ویدئویی، با استفاده از نرم‌افزار PCSX2، به بیش از ۹۹ درصد از بازی‌های محبوب و نوآورانه کنسول پلی‌استیشن ۲ دسترسی خواهند داشتند.

بر اساس گزارش سایت Overclock3d، توسعه‌دهندگان این نرم‌افزار در حال آماده‌سازی نسخه‌ی پایدار آن هستند و به کاربران وعده داده‌اند که تمام بازی‌های در دسترس در این نرم‌افزار به‌صورت بدون مشکل و بدون هیچ‌گونه باگ یا مشکل ناسازگاری قابل اجرا خواهند بود.

شبیه ساز پلی استیشن 2

حدود ۱٫۲۳ درصد از بازی‌ها در نسخه‌ی پایدار این نرم‌افزار برخوردار از امتیاز بالایی هستند؛ زیرا به‌طور عالی اجرا می‌شوند و تجربه‌ای مشابه بازی در کنسول اصلی را برای کاربران فراهم می‌آورند. دیگر ۹۷٫۹۲ درصد بازی‌ها نیز به‌صورت قابل اجرا ارزیابی شده‌اند و به کاربران این امکان را می‌دهند که بازی‌های موردنظر خود را با کمترین مشکل اجرا کنند.

بازی‌های محبوبی همچون GTA: San Andreas، God of War 2 و Metal Gear Solid 3: Subsistence نیز با نرخ فریم بالا و تصاویر فوق‌العاده در این نرم‌افزار قابل اجرا هستند.

نرم‌افزار PCSX2 ویژگی‌های متنوعی از قبیل وضوح سفارشی و ارتقای مقیاس، ذخیره‌ی پیشرفت‌های بازی‌ها و به اشتراک‌گذاری آن‌ها با دیگران، از سرگیری سریع هر بخش از بازی‌ پس از ترک آن با استفاده از ابزارهای خاص، سیستم وصله برای تجربه‌ی روان‌تر و ضبط‌کننده‌ی داخلی بدون کاهش کیفیت، فراهم می‌کند.

به هر حال، PCSX2 برای کسانی که می‌خواهند خاطرات کودکی خود را زنده کنند یا جویای جذابیت‌های دنیای کنسول پلی‌استیشن ۲ هستند، تجربه‌ی لذت‌بخشی را ارائه می‌دهد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: overclock3d.net

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر