قاب محافظ و رندرهای جدید گلکسی زد فلیپ 5 نمایشگر بیرونی بزرگ آن را تأیید می‌کنند

zflip .jpg

گوشی‌های تاشوی جدید سامسونگ در حال راهی شدن به بازار هستند و در صورتی که شایعات صحیح باشند، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که گلکسی Z Fold 5 و Z Flip 5 در ماه جولای همراه با تبلت Tab S9 و ساعت هوشمند Watch6 معرفی شوند. اکنون تصاویری از قاب گلکسی Z Flip 5 منتشر شده‌اند که نشان‌دهنده یک نمایشگر بیرونی بزرگ‌تر است.

هفته گذشته Ice Universe، یک منبع معتبر در زمینه فناوری، ادعا کرده بود که گوشی تاشوی گلکسی Z Flip 5 سامسونگ دارای نمایشگر بیرونی 3.4 اینچی با رزولوشن 720 در 748 (720p) پیکسل خواهد بود. حالا این منبع یک بار دیگر به این موضوع اشاره کرده و تصاویری را از قاب گوشی تاشوی جدید سامسونگ در توییتر منتشر کرده است که نشان‌دهنده اندازه بزرگ‌تر و شکل خاص نمایشگر آن است.

Z-Flip-5-Cover.jpg.webp
-

تاکنون می‌دانیم که نمایشگر بیرونی گلکسی Z Flip 5 دارای اندازه 3.4 اینچ و رزولوشن 720p خواهد بود. به همین دلیل، کاربران این گوشی تاشو می‌توانند از فضای بیشتری برای میانبرها و ویجت‌هایی که همراه با یک ساعت بزرگ در این نمایشگر نشان داده می‌شوند بهره‌برداری کنند. گلکسی Z Flip 4 که سال پیش معرفی شده بود، از یک نمایشگر بیرونی 1.9 اینچی استفاده می‌کرد.

رندرهای رنگی و غیررسمی جدید Z Flip 5

با توجه به همه اطلاعات منتشر شده در مورد این دستگاه، Ice Universe رندرهای غیررسمی از Z Flip 5 منتشر کرده که گرچه جزئیات جدیدی در مورد این دستگاه‌ها را افشاء نمی‌کنند، اما طراحی گوشی و نمایشگر بیرونی آن را به خوبی نشان می‌دهند.

Z-Flip-5-2.jpg.webp
-

هنوز اطلاعات زیادی درباره مشخصات سخت‌افزاری Z Flip 5 در دسترس نیست. با این حال، انتظار می‌رود سامسونگ در این دستگاه از یک مکانیزم تاشو جدیدی استفاده کند تا مقاومت آن افزایش یابد و همچنین خط تا در وسط گوشی را کاهش دهد. انتظار می‌رود این دستگاه از چیپ‌ست Snapdragon 8 Gen 2 بهره ببرد. گزینه‌های حافظه دستگاه شامل 128، 256 و 512 گیگابایت می‌شود و مدل 128 گیگابایتی از حافظه UFS 3.1 به‌جای UFS 4.0 استفاده می‌کند.

همچنین می‌توان انتظار داشت که Z Flip 5 مانند نسخه قبلی خود، دارای دو دوربین 12 مگاپیکسلی اصلی و فوق‌عریض باشد، اما این امکان هم وجود دارد که سامسونگ آن را با سنسورهای جدیدتر مجهز کند. سرعت شارژ دستگاه نیز احتمالاً 25 وات باقی خواهد ماند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: twitter

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر