رندرهای گلکسی زد فلیپ ۵، طراحی این دستگاه را افشا کرد

zflip.jpg

مشاهده‌ی رندرهای جدیدی از گلکسی زد فلیپ ۵ نشان می‌دهد که طراحی صفحه‌نمایش خارجی جدید این گوشی تاشو به‌طور کامل تغییر کرده است.

گلکسی زد فلیپ ۵ احتمالاً از یک نمایشگر بیرونی بزرگتر نسبت به نسخه قبلی خود استفاده خواهد کرد. به عنوان مقایسه، رقیب اوپو Find N2 Flip از یک صفحه نمایش ثانویه با اندازه ۳٫۲۶ اینچ استفاده می‌کند که نسبت به نمایشگر بیرونی ۱٫۹ اینچی گلکسی زد فلیپ ۴ بسیار بزرگتر است.

گزارش‌های فراوان حاکی از این است که گلکسی زد فلیپ آینده شرکت سامسونگ، از یک نمایشگر بیرونی بزرگتر بهره خواهد برد. رندرهای اخیر این محصول، شایعات پیشین را تأیید می‌کنند. در تصاویر منتشر شده، می‌توان به‌راحتی مشاهده کرد که گوشی تاشو بعدی سامسونگ از یک صفحه‌نمایش ثانویه با طراحی جدید و منحصربه‌فردی بهره می‌برد که نسبت به نسل قبلی بسیار بزرگتر است.

samsung-galaxy-z-flip-5-renders-1-644f60b2370d0344b41ea17b.webp
-

رندرهای جدید منتشرشده از گلکسی زد فلیپ ۵ حاکی از آن هستند که این تلفن همراه تاشو با نمایشگر داخلی ۶٫۷ اینچی عرضه خواهد شد. همچنین، پوشش پشتی گوشی نیز از طراحی جدیدی برخوردار خواهد بود.

با ارائه عملکردهای نرم افزاری جدید روی نمایشگر بیرونی گلکسی زد فلیپ ۵، امیدواریم سامسونگ بتواند کاربران را بهره‌مند از فضای بزرگ آن ترغیب کند. طبق گزارش گیزموچاینا، دوربین دوگانه و فلش LED در پنل پشتی این گوشی قرار خواهند گرفت. همچنین، ابعاد دستگاه در حالت بازشده ۱۶۵ در ۷۱٫۸ در ۶٫۷ میلی‌متر می‌باشد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: Gizmochina

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر