دوربین پشتی آیفون ۱۶ به این شکل است!

iphone 16.jpg

یک رسانه اجتماعی به نام Majin Bu تصویری از آیفون ۱۶ منتشر کرده است تا تغییرات ممکن در تنظیمات دوربین پشتی این مدل را به تماشاگران نمایاند.

اگر تمام مراحل به توالی پیش بروند، اپل قرار است تا پایان ماه شهریور ماه سال ۱۴۰۳، نسل جدید گوشی‌های آیفون را معرفی نماید. گزارش‌ها نشان می‌دهند که این خانواده شامل مدل‌هایی چون آیفون ۱۶، آیفون ۱۶ پلاس، آیفون ۱۶ پرو، آیفون ۱۶ پرو مکس و آیفون ۱۶ اولترا خواهد بود.

اپل در این سال با ارائه فریم تیتانیومی، استفاده از پردازنده‌ی سه نانومتری، و انتقال به درگاه USB-C، تغییرات مهمی را در طراحی گوشی‌های آیفون به ارمغان آورده است. با این حال، از زمان معرفی آیفون ۱۱ پرو، چینش دوربین پشتی آیفون‌ها تغییر چندانی نداشته است.

در مورد مدل‌های معمولی آیفون ۱۳، اپل تغییراتی در تنظیمات دوربین اعمال کرده است، اما در مدل‌های پرو همچنان از تنظیمات مثلثی استفاده می‌کند. تصاویر منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی به تغییراتی در طراحی دوربین‌های پشتی این مدل اشاره دارند.

alleged-iphone-16

حساب کاربری Majin Bu اعلام می‌کند که دومین فاز آزمایش آیفون ۱۶ تقریباً به اتمام رسیده و تغییرات کلی نسبت به فاز اول آزمایش چندان چشمگیر نمی‌باشند. به نظر می‌رسد که اپل در جزئیات طراحی گوشی آیفون تغییراتی اعمال کرده و این تغییرات بیشتر در جزئیات مشاهده می‌شوند.

در حال حاضر هنوز مشخص نیست که آیا اپل واقعاً تنظیمات دوربین آیفون ۱۶ پرو و پرو مکس را تغییر خواهد داد یا خیر. در این سال، قیمت گوشی‌های آیفون اصلاح نشده است، اما احتمالاً تغییرات در طراحی و استفاده از پردازنده‌های قدرتمند‌تر ممکن است در نهایت قیمت گوشی آیفون ۱۶ را نسبت به مدل‌های گذشته افزایش دهد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: twitter-MajinBuOfficial

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر