این مانیتور ۱۰۰ هرتزی شیائومی حتی از گوشی‌های هوشمند هم باریک‌تر است

monitor.jpg

مانیتور جدید شیائومی با طراحی مینیمالیستی به بازار عرضه شده است و برای کاربردهای اداری و سرگرمی بسیار مناسب است.

مانیتور A24i شیائومی با طراحی جذاب و امکانات متعدد، برای کاربردهای اداری و سرگرمی بسیار مناسب به‌نظر می‌رسد.

به گفته‌ی بیانیه‌ی رسمی شیائومی، این مانیتور با پنل ۲۳٫۸ اینچی IPS LCD و فناوری فول‌اچ‌دی، نرخ نوسازی ۱۰۰ هرتزی را فراهم می‌کند. این مانیتور از ۱۶٫۷ میلیون رنگ پشتیبانی کرده و ۹۹ درصد از فضای رنگی sRGB را پوشش می‌دهد.

monitor xiaomi.jpg

ضخامت این مانیتور تنها ۷٫۵ میلی‌متر است که نشان می‌دهد آن نسبت به آیفون ۱۵ پرو مکس (با ضخامت ۸٫۳ میلی‌متری) نازک‌تر است. حاشیه‌های باریک سه طرف صفحه‌نمایش، نسبت نمایشگر به بدنه‌ی ۹۰ درصدی را برای این مانیتور به‌ارمغان می‌آورد.

xiaomi.jpg

مانیتور A24i شیائومی از استاندارد VESA پشتیبانی می‌کند و امکان نصب آن روی دیوار وجود دارد. همچنین از ویژگی‌های دیگر این مانیتور می‌توان به نسبت کنتراست ۱٬۰۰۰:۱، زمان پاسخ‌دهی ۶ میلی‌ثانیه‌ای و دقت رنگی خیره‌کننده اشاره کرد. این مانیتور دارای درگاه‌های HDMI، DisplayPort 1.4 و DC IN می‌باشد.

اطلاعات دقیق درباره‌ی تاریخ عرضه و قیمت مانیتور A24i شیائومی هنوز منتشر نشده است؛ اما به‌نظر می‌رسد که زمان عرضه‌اش نزدیک است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: mi.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر