سه درجه سختی برای بازی جدید Rise of the Ronin در دسترس است

Rise of the Ronin.jpg

بازی Rise of the Ronin به‌عنوان یک انحصاری سونی برای کنسول پلی‌استیشن 5 و توسط تیم نینجا توسعه یافته است. با توجه به اطلاعات ارائه شده توسط تیم سازنده بازی Rise of the Ronin، این بازی قادر است سه سطح مختلف از دشواری را برای علاقه‌مندان به این عنوان ارائه دهد.

توسعه‌دهندگان فعلی بازی‌های ویدیویی، به دنبال ارائه تجربیات متنوعی برای جذب توجه گسترده‌ترین مخاطبان هستند. از این میان، بازی‌های Souls-like با گیم‌پلی چالش برانگیزشان، جامعه‌ای از هواداران وفادار را به خود جذب کرده و افراد هاردکور را به تجربه‌ی لذت‌بخش بازی‌ها وادار کرده است. استودیو نینجا به عنوان یکی از پیشگامان تولید بازی‌های Souls-like، به نظر می‌رسد با بازی Rise of the Ronin این مسیر را ادامه داده باشد.

در گفت‌وگو اخیر، تیم نینجا اعلام کرده است که بازی Rise of the Ronin دارای سه سطح دشواری مختلف خواهد بود. آن‌ها توضیح داده‌اند: واضح است که طراحی بازی‌های قبلی ما برای همه مناسب نبوده به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا بازی Rise of the Ronin را برای تمامی بازیکنان قابل دسترس و جذاب کنیم. ما سه سطح دشواری متفاوت را در نظر گرفته‌ایم تا هر بازیکن براساس سلیقه‌ی خود، یک گزینه را انتخاب کند.

Rise of the Ronin gameplay.jpg
-

در سطح آسان، برای علاقه‌مندان به پیگیری داستان و تمایل به تجربه‌ی بدون چالش مناسب است. حالت متوسط برای افرادی است که به تجربیات چالش‌بازی عادت دارند. در نهایت، سطح دشواری سوم با سابقه‌ی ما سازگاری بیشتری دارد و تمایلات بازیکنان هاردکور و طرفداران بازی‌های Souls-like را برآورده می‌کند.

این تنوع در سطوح دشواری می‌تواند برای اکثر بازیکنان جذاب باشد؛ زیرا بازی‌های نینجا، علاوه بر چالش‌های نبردی و مبارزه با دشمنان، داستان‌های جذاب و دلنشینی را نیز ارائه می‌دهند. این موضوع ممکن است باعث شود که افراد بیشتری به تجربه‌ی داستانی بازی علاقه‌مند شوند، حتی اگر به دلیل چالش‌های مربوط به مبارزات و مهارت‌های شمشیرزنی نتوانند به طور کامل مسلط شوند. همچنین، برای علاقه‌مندان به بازی‌های Souls-like، سطح دشواری چالش‌بازانه برای لذت‌بردن از مبارزات هیجان‌انگیز با سامورایی‌ها و دشمنان دیگر فراهم شده است.

این بازی به صورت انحصاری، تنها برای کنسول پلی‎‌استیشن 5 در تاریخ 22 مارس 2024 (3 فروردین) منتشر خواهد شد. در صورت انتشار اخبار بیشتر راجع به این بازی، خبر مربوطه را در سایت فیسیت قرار خواهیم داد. با ما همراه باشید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gameranx.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر