بخش داستانی بازی Like a Dragon: Infinite Wealth بیش از 70 ساعت خواهد بود

Like a Dragon Infinite Wealth.jpg

استودیو سازنده سری بازی‌های یاکوزا اعلام کرده است که تکمیل داستان بازی Like a Dragon: Infinite Wealth، بدون انجام هیچ‌کدام از ماموریت‌های فرعی، بین 70 تا 96 ساعت زمان نیاز دارد.

کارگران استودیو Ryu Ga Gotoku، ماسایوشی یوکویاما در مصاحبه‌ای اعلام کرده است که مدت زمان مورد نیاز برای تکمیل داستان اصلی بازی جدید، 3 الی 4 روز بدون استراحت خواهد بود. به گفته او، بخش داستانی این بازی بسیار طولانی خواهد بود و بدون انجام هیچگونه ماموریت فرعی، می‌تواند چندین روز به طول انجامد.

زمان انتشار این بازی، 26 ژانویه (6 بهمن) اعلام شده که جزء اولین بازی‌های منتشر شده در سال 2024 خواهد بود و طبق گفته‌های یوکویاما، این بازی توانست رکورد پیش‌فروش تمام بازی‌های سری یاکوزا را شکست دهد. هرچند که آمار رسمی در رابطه با این سری بازی در دسترس نیست اما بازی‌های یاکوزا، یکی از پرفروش‌ترین و سودآورترین بازی‌های شرکت سگا محسوب می‌شود.

این بازی که اول اثر در سری بازی یاکوزا با قیمت 70 دلار است، هرگز برای کاربران سرویس Xbox Game Pass منتشر نخواهد شد؛ در حالی که دو عنوان آخر این سری بازی، تنها چند روز پس از عرضه در سرویس گیم پس ایکس‌باکس قرار گرفتند.

like-a-dragon-infinite-wealth_2023-11-17_001.jpg
-

آخرین بازی منتشر شده از سری بازی‌های یاکوزا، Like A Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name بود که در تاریخ 18 آبان برای دارندگان پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و اس، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر منتشر شد و با وجود کوتاه بودن زمان گیم‌پلی بازی نسب به Infinite Wealth، هنوز ارزش تجربه دارد. زمان مورد نیاز برای داستان بازی حدود 15 ساعت است اما می‌تواند طرفداران این سری بازی، مخصوصا دوستداران شخصیت Kazuma Kiryu را راضی نگه دارد.

بازی جدید Like a Dragon: Infinite Wealth در تاریخ 6 بهمن برای دارندگان PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series X|S و کامپیوتر منتشر خواهد شد و به 82 گیگ فضای خالی نیاز دارد. علاقه‌مندان می‌توانند هم‌اکنون نسبت به پیش‌خرید این بازی اقدام کنند و از مزایای آن هنگام انتشار بازی بهره‌مند شوند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: mp1st.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر