سگا پس از خرید استودیو Rovio، در حال توسعه چند بازی موبایلی از دنیای سونیک است

sonic-rovio.jpg

همراه با خرید استودیو Rovio توسط شرکت Sega، اعلام شده است که توسعه‌دهنده بازی‌های Angry Birds، در حال کار بر روی چندین عنوان موبایلی از سری بازی‌های سونیک است.

اوایل سال جاری، استودیو Rovio (توسعه‌دهنده بازی‌های Angry Birds)، توسط شرکت سگا خریداری شد و اکنون اعلام شده است که چند عنوان جدید موبایلی از سری بازی‌های سونیک در حال توسعه است. چندی پیش، توسعه‌دهنده بازی‌های موبایلی Rovio، اعلام کرد که قصد فروش استودیو خود را دارد و Sega به عنوان یکی از خواهان اصلی این تیم توسعه، پس از چند ماه گفتگو توانست مالکیت توسعه‌دهنده بازی‌های Angry Birds را در ماه مرداد به دست بگیرد و این استودیو به طور کامل زیر شاخه سگا قرار گرفت.

هدف شرکت سگا از خرید استودیو Rovio، انتشار عناوین خود در دیگر پلتفرم‌ها بوده تا بازی‌های خود را به صورت جهانی در سیستم‌های مختلف منتشر کند و اخذ Rovio، یک راه برای کمک به تسهیل این قصد بود. طبق یک ارائه مربوط به آغاز سال مالی 2023 شرکت Sega، این شرکت قبل از خرید استودیو قصد داشت با Rovio همکاری کرده و در بازار بازی‌های موبایلی فعالیت کند.

sega-mobile-sonic-expansion.jpg
-

در یک ارائه از شرکت Sega Sammy در اوایل دسامبر، Sega برخی از استراتژی‌های خود پس از خرید استودیو Rovio را بیان کرد و به وضوح ذکر شده است که چندین عنوان از بازی سونیک برای دستگاه‌های موبایل در حال توسعه است. در این اسلاید به صورت واضح بیان شده که بازی‌های جدید با همکاری Rovio در حال توسعه هستند.

مالکیت استودیو Rovio توسط سگا، مزیت‌هایی برای هر دو استودیو در پی دارد. یکی از برنامه‌های سگا برای آینده این تیم بازی‌سازی، ساخت و انتشار بازی Angry Birds برای کامپیوتر و کنسول است. همچنین طبق گفته Sega، در حال پیاده‌سازی برنامه‌ای برای گسترش بازار جهانی استودیو خود هستند و در پی این برنامه، گسترش بازارهای خود در آسیا و چین را پیگیری می‌کنند. مناطق دیگر شامل آمریکای لاتین، خاورمیانه، آفریقا و کشورهای دیگر است. به عنوان مثال، انتشار بازی Persona 5: The Phantom X به صورت اختصاصی در کشور چین، یکی از این تلاش‌ها برای گسترش بازار است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gamerant.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر