طبق فایل‌های لورفته اینسامنیاک، بخش چندنفره Spider-Man 2 برای کنسول PS5 منتشر خواهد شد؟

spiderman 2 cover.jpg

چندین روز از انتشار اطلاعات هک شده توسط گروه باج افزار Rhysida در اینترنت می‌گذرد و کاربران در حال گشت‌وگذار میان بخش‌های لو رفته هستند تا اطلاعات جدیدی مربوط به آینده این استودیو را کشف کنند. آخرین اطلاعات کشف شده توسط کاربران، کدهایی مربوط به بخش چندنفره بازی Spider-Man 2 در میان فایل‌های بازی است که طی یک ماه گذشته نوشته شده است و براساس این اطلاعات، ممکن است که بخش مولتی‌پلیر به این بازی اضافه شود.

در پی حمله گروه هکری به استودیو اینسامنیاک، اطلاعات زیادی مانند بازی‌های آینده این استودیو یا اولین گیم‌پلی بازی ولورین لو رفت. این گروه هکری که موفق به سرقت بیش از 1.3 میلیون فایل محرمانه شدند، پس از عدم پرداخت مبلغ درخواست شده توسط اینسامنیاک، تمام اطلاعات این استودیو را در اینترنت منتشر کردند.

پیش از انتشار نسخه دوم بازی اسپایدرمن، صحبت‌هایی راجع به بخش co-op این بازی میان طرفداران وجود داشت و هنگام تایید حضور دو شخصیت اصلی، بحث چندنفره بودن بازی بسیار داغ شد. البته استودیو Insomniac تمام شایعات مربوط به این موضوع را تکذیب و به تمام طرفداران، تک‌نفره بودن این بازی را اعلام کرد. پیش از این، صداپیشه شخصیت مایلز مورالز در مصاحبه‌‎ای وجود بخش‌های co-op بازی را تایید کرد اما تیم بازی‌سازی اینسامنیاک نظر او را رد و برای بار دیگر بر روی تک‌نفره بودن بازی تاکید کرد. با وجود باگ‌های متعدد مانند تبدیل مایلز مورالز به مکعب، این بازی توانست جایگاه چهارم در بین پرفروش‌ترین بازی سال 2023 آمریکا را کسب کند.

msm2_gameplayreveal_milescombat_4k_legal_2023.jpg
-

این اطلاعات توسط کاربری در ردیت به نام No_Kaleidoscope_9471 منتشر شده است که در آن اسکرین شات‌هایی را به اشتراک گذاشته است که علاوه‌ بر سیستم چندنفره بازی و ساخت سرورهای خصوصی، حضور وسایل نقلیه هوایی و سیستم پیشرفت در بازی حضور دارد.

البته این پیام توسط کاربر دیگری پاسخ داده شد و به گفته او حضور کدهای آنلاین، اغلب توسط موتور بازی‌سازی به دلیل ارتباط‌های مشتری و سرور در میان کدها قرار داده می‌شود و لزوما بیانگر وجود حالت چندنفره برای یک بازی نیست.

اضافه شدن ماموریت‌های چندنفره و co-op به صورت رسمی اعلام نشده و تمام اطلاعات موجود، تنها حدس و گمان‌های بازیکنان و طرفداران است. تا زمان انتشار اخبار رسمی توسط استودیو Insomniac و سونی، هیچگونه تاییدی برای خبر منتشر شده در دسترس نخواهد بود. به نظر شما امکان حضور چنین قابلیتی در این بازی وجود دارد؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: playstationlifestyle.net

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر