اولین گیم‌پلی بازی Wolverine توسط هکرها منتشر شد

wolverine.jpg

همانطور که شرکت سونی تایید کرد، استودیو insomniac در هفته گذشته مورد تهاجم گروهی هکر واقع شد و بسیاری از اطلاعات این تیم بازی‌سازی از جمله فایل‌های مربوط به بازی جدید ولورین لو رفت.

این گروه هکری، استودیو insomniac را تهدید به افشای اطلاعات کرده و طی روزهای گذشته، اطلاعاتی همچون بازی‌های معرفی نشده اینسامنیاک گیمز را در اینترنت قرار داده است. به دلیل عدم باج‌دهی شرکت سونی، دیگر اطلاعات این استودیو از جمله اولین نگاه به توسعه بازی ولورین در اینترنت قرار گرفته است. شما می‌توانید نگاهی ابتدایی به مراحل ساخت بازی و اولین قسمت این عنوان داشته باشید. ویدیوهای منتشر شده از این بازی را در آپارات فیسیت مشاهده کنید.

آنچه در ویدیو بالا دیده شد، تنها قدم‌های اولیه مراحل ساخت این بازی است و نسخه نهایی، تفاوت بسیاری با ویدیو منتشر شده خواهد داشت. یکی دیگر از موضوعات لو رفته در رابطه با این بازی، مربوط به مدت زمان بخش داستانی آن است که نزدیک به 15 ساعت به طول می‌انجامد. ویژگی‌های قهرمان‌ها و دشمانان، ماموریت‌ها، قدرت‌هایی که در اختیار داریم و... لو رفته و لیست کاملی از تمام ویژگی‌ها در اینترنت پخش شده است که در صورت خواندن آن، بخش بزرگی از بازی برای شما اسپویل خواهد شد.

در حال حاضر، بیش از 1.3 میلیون فایل محرمانه از استودیو اینسامنیاک گیمز در اینترنت منتشر شده و لو رفتن بخش عظیمی از این اطلاعات می‌تواند ضربه بزرگی به استودیو Insomniac وارد کند؛ حتی ممکن است زمان انتشار این بازی و دیگر پروژه‌های استودیو را تا مدتی به تعویق بی‌اندازد.

بازی جدید Wolverine که وقایع آن در جهان بازی Spider-Man رخ خواهد داد، به عنوان یک اثر انحصاری، تنها برای دارندگان پلی‌استیشن 5 منتشر خواهد شد. تاریخ انتشار این بازی در به صورت رسمی اعلام نشده و در صورت انتشار، اخبار مربوط به آن را در فیسیت قرار خواهیم داد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: mp1st.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر