هکرها بیش از 1.3 میلیون فایل محرمانه را از استودیو اینسامنیاک گیمز در اینترنت منتشر کردند

game.jpg

در هفته گذشته، گروه هکری با نام Rhysida اعلام کرد که با موفقیت به داده‌های استودیو Insomniac Games نفوذ یافته است. این گروه بیش از 1.3 میلیون فایل محرمانه را در اینترنت منتشر نموده است تا هر کاربری بتواند آن را دریافت نماید.

اطلاعات کامل این حادثه در شب دوشنبه منتشر شد، زمانی که گروه Rhysida اعلام کرد هیچ خریداری آماده به پرداخت مبلغ 2 میلیون دلاری خواسته شده ندارند. به طور کلی، حجم فایل‌های محرمانه استودیو اینسامنیاک گیمز تقریباً 1.7 ترابایت است.

تا کنون، اطلاعات هک‌شده از تاریخ انتشار بازی‌های آینده استودیو گرفته تا اطلاعات حساس کارکنان آن را در بر می‌گیرد. منبع Cyber Daily ابتدا گزارش داد که اطلاعات حساس شامل اسناد منابع انسانی داخلی کارکنان، اطلاعات مالیاتی، پیام‌های داخلی شرکت، اطلاعات کامپیوتری، فرم‌های پایان خدمت و حتی جزئیات گذرنامه می‌شود. رسانه Insider Gaming برخی از داده‌های لو رفته را مشاهده کرده و می‌تواند تأیید کند که بسیاری از اطلاعات گزارش شده در فایل‌ها وجود دارد.

marvels-wolverine

علاوه بر این، در این اطلاعات لو رفته، جزئیاتی از توافقنامه بین شرکت «سونی» و «مارول» درباره توسعه و انتشار بازی‌های «مردان ایکس» منتشر شده است که با عنوان «ولورین» شروع می‌شود. این توافق توسط «جیم رایان» از سونی و «آیزاک پرلموتر» از مارول امضا شده و از جولای 2021 اجرایی شده است. به طور کلی، سه بازی از دنیای X-Men طبق این توافق ساخته خواهند شد.

گروه هکری در یک پیام به Cyber Daily اظهار کرد که با انتخاب این استودیو به عنوان هدف، آگاه است که توسعه‌دهندگانی که به ساخت بازی‌های این چنینی مشغول هستند، مورد توجه قرار گرفته‌اند. آن‌ها افزودند که برای دستیابی به داده‌ها، نیازی به تلاش فراوانی برای نفوذ به شبکه استودیو وجود ندارد. تا به این لحظه، شرکت Sony و استودیو Insomniac Games به این حادثه واکنش نشان نداده‌اند.



اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: insider-gaming

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر