سرانجام، اینسامنیاک به حمله بزرگ به استودیو واکنش نشان داد

spider man.jpg

با اطلاع از یک بیانیه رسمی، استودیو اینسامنیاک گیمز اعلام کرده است که پس از حمله هکری هفته گذشته، افراد تیم به شدت عصبانی و ناراحت هستند.

حمله گروه باج‌افزاری منجر به فاش شدن جزئیات زیادی درباره بازی‌های آینده، بودجه‌ها و اطلاعات کارمندان گشته است. در این بیانیه، اینسامنیاک گیمز از حمایت همدردانه جامعه کاربری تشکر کرده و اظهار کرده که حمله موردی تأثیرات قابل توجهی بر تیم خود داشته است.

توسعه‌دهنده در این بیانیه اظهار کرده است: "از همهٔ شما که با حمایت مداومتان، همدردی کرده‌اید، سپاسگزاریم. این وابستگی عمیق ما را به شما اعتراف کردنی است. ما از این حمله جنایتکارانه سایبری که به استودیو و تیم ما آسیب زده، هم ناراحت و هم عصبانی هستیم.

در چند روز اخیر، تلاش کردیم تا با تمرکز بر امور داخلی، یکدیگر را حمایت کنیم. آگاهی ما از اینکه داده‌های به‌سرقت‌رفته شامل اطلاعات شخصی کارکنان، کارمندان سابق و پیمانکاران مستقل ما است، می‌شود و شامل جزئیات مراحل اولیه توسعه بازی Marvel's Wolverine برای کنسول پلی‌استیشن 5 نیز می‌شود. در حال تعیین میزان تأثیر داده‌ها هستیم و این تجربه برای ما بسیار ناراحت‌کننده بوده است."

استودیو اعلام کرده است که توسعه بازی Marvel's Wolverine به شکل قبلی ادامه خواهد یافت و همچنان در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارد. در ادامه بیانیه آمده است: "ما می‌خواهیم همه‌ی بازیکنان از بازی‌هایی که ما توسعه می‌دهیم، لذت ببرند؛ همان‌طور که از ما انتظار دارند و شایسته‌اند. با این حال، اینسامنیاک همچنان مانند لوگان انعطاف‌پذیر است. توسعه بازی Marvel's Wolverine همان‌طور که قبلی اعلام شده بود، ادامه دارد. این بازی در مراحل اولیه تولید است و بدون شک در طول توسعه به‌شدت تکامل خواهد یافت؛ همان‌طور که همه برنامه‌های ما تکامل پیدا کردند."

تیم اینسامنیاک گیمز در پایان بیانیه اعلام کرده است که اطلاعات بیشتری در مورد بازی Marvel's Wolverine به مرور زمان به اشتراک گذاشته خواهد شد و از حمایت‌های مداوم بازیکنان در این زمان دشوار قدردانی می‌کند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: wccftech.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر