بازی Blade احتمالا در سال 2027 منتشر خواهد شد

Blade.jpg

تریلر کوتاهی از این بازی در مراسم گیم اواردز 2023 عرضه شد و براساس اطلاعات موجود در این ویدیو، بازی نام برده در حال ساخت است و عدم نمایش گیم‌پلی، قرار داشتن بازی در مراحل اولیه ساخت را نشان می‌دهد؛ به همین دلیل احتمال انتشار این عنوان در سال‌های نزدیک، بسیار پایین است. طبق گفته‌های یک اینسایدر، این عنوان در سال 2027 منتشر و یک اثر بین نسلی محسوب خواهد شد. هرچند که صحت این ادعا به صورت رسمی اعلام نشده است اما ممکن است که این ادعا صحیح باشد.

در مراسم گیم اواردز 2023، بازی‌های زیادی معرفی شدند که از جمله آن‌ها می‌توان به Tales of Kenzera: ZAU اشاره کرد اما یکی از بزرگ‌ترین رونمایی در این مراسم، آخرین اثر استودیو Arkane Lyon، یک بازی سوم شخص به نام Blade بود که همراه با تیزری کوتاه معرفی شد. این بازی با همکاری شرکت مارول ساخته و توسط استودیو Bethesda منتشر خواهد شد.

آنچه در این تیزر قابل مشاهده است، اریک بروک (نام شخصیت blade) در حال اصلاح صورت است که هنگام شنیدن صدای هجوم خون آشام‌ها آماده جنگ می‌شود. ویدیو منتشر شده بسیار کوتاه بود و هیچ‌گونه گیم‌پلی نمایش داده نشد و تنها هدف از نمایش این تیزر، معرفی این بازی بود. اطلاعاتی راجع به زمان انتشار این عنوان توسط منبع قابل اعتماد، جف گراب (Jeff Grubb) منتشر شد و زمان آن را سال 2027 اعلام کرد. این ویدیو را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

براساس صحبت‌های جف گراب در قسمت جدید پادکست XboxEra، زمان عرضه این بازی شش سال پس از انتشار آخرین عنوان استودیو یعنی Deathloop خواهد بود. به گفته او، فروش این بازی برای سال 2027 برنامه‌ریزی شده و استودیو سازنده، زمان انتشار این عنوان را در آن سال قرار داده است. ممکن است که این بازی با تاخیر روبه‌رو شود اما پیش از آن نمی‌توان انتظار عرضه بازی را داشت. به دلیل انتشار آن در سال‌های آینده، ممکن است که هدف اصلی، ساخت یک اثر بین نسلی برای سخت‌افزار کنسول آینده ایکس‌باکس و سری فعلی باشد.

هرچند که بازی‌های استودیو Arkane به صورت انحصاری برای دارندگان ایکس‌باکس منتشر می‌شود اما تا به حال اخباری به صورت رسمی منتشر نشده است. اگر این بازی به صورت انحصاری منتشر شود، می‌تواند موفقیت زیادی برای استودیو Arkane و Xbox در پی داشته باشد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: thegamer.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر